rc drifting

Ik heb er nu een 2400mAh accupack inzitten en een andere servo en een ander motortje en een alu aandrijfas en nog wat dingen aangepast maar die van mij is zo leeg hoor.
en het was niet zo'n knaken ding van 50 euro ik dacht iets van 250 euro toen der tijd (ongeveer 3 jaar terug) dus......

Wat voor een snelheidsregelaar heb je dan?
 
Merk/ type??

Ik reed zelf met een novak dually (dual profile). erg fijn dingetje ;) en 3700 accu's. maar tegenwoordig zijn er alweer 4300 accu's.
 
Als je namelijk nog steeds met de mechanische standaard regelaar rijd, zou dat verklaren waarom je batt. zo snel leeg is. Ik vroeg dit omdat ik het niet in je "tuningslist" zag staan. Misschien moet je eens kijken naar een leuke set van een regelaar + bijpassende motor.

Er zijn tegenwoordig trouwens ook LiPo accu's van bijna 5000mAh.


/edit,

Ik heb zelf altijd met deze regelaar gereden,
G10PLUSl.gif

http://www.teamtekin.com/cart2/asp/select_item.asp?item=N002

Zowel snelheid als racetijd gingen er op vooruit.

Over een paar maanden ben ik van plan een HPI MT2 18SSkit aan te schaffen, iemand ervaringen hiermee?
 
Als je namelijk nog steeds met de mechanische standaard regelaar rijd, zou dat verklaren waarom je batt. zo snel leeg is. Ik vroeg dit omdat ik het niet in je "tuningslist" zag staan. Misschien moet je eens kijken naar een leuke set van een regelaar + bijpassende motor.

Er zijn tegenwoordig trouwens ook LiPo accu's van bijna 5000mAh.


/edit,

Ik heb zelf altijd met deze regelaar gereden,
G10PLUSl.gif

http://www.teamtekin.com/cart2/asp/select_item.asp?item=N002

Zowel snelheid als racetijd gingen er op vooruit.

Over een paar maanden ben ik van plan een HPI MT2 18SSkit aan te schaffen, iemand ervaringen hiermee?

Jah ik rijd er de laatste tijd niet zoveel meer mee rij tegenwoordig meer met m'n Savage:D kun je echt lekker mee rachen jonge.

Hier wat foto's:

Zijn niet superkwaliteit maar komt omdat ze met m'n telefoon zijn gemaakt.
De rechter:
[ir]http://xs510.xs.to/xs510/06516/DSC01931.JPG[/ir]

[ir]http://xs510.xs.to/xs510/06516/DSC01939.JPG[/ir]

[ir]http://xs510.xs.to/xs510/06516/DSC01942.JPG[/ir]

(Fotos zijn Klikbaar)
 
lol ik heb ook van die filmpjes gezien :)
is echt wel leuk om te zien.. en best moeilijk lijkt me.

ik heb zelf 5 jaar lang competitie gereden met 1:10 electro..
ook een keer meegedaan aan een 1000 ronden race.. :) dat was ook wel fun

toen in die tijd ware de 3000 accu's net in opkomst..
dat was JE van HET :p

ook verschillende snelheidsrecords meegedaan..

maar gestopt wegens geld gebrek e.d. ;) wel jammer.. blijft een leuke hobby
 
Ik heb een Tamiya Impreza TT01 rtr, maar elke keer gemieter. Standaard accu en lader voldeed gewoon niet, zo weer 40 euro verder aan nieuw spul... En nu zijn het m'n zenderbatterijen die elke keer leeg zijn volgens mij, kost weer klauwen.
Ik begin me af te vragen hoe graag ik even een rondje rij buiten, banden zijn ook alweer op :+

Wel gelijk de vraag, gaan zenderbatterijen echt snel en loont het om daar oplaadbare voor te pakken?
 
Ik heb een Tamiya Impreza TT01 rtr, maar elke keer gemieter. Standaard accu en lader voldeed gewoon niet, zo weer 40 euro verder aan nieuw spul... En nu zijn het m'n zenderbatterijen die elke keer leeg zijn volgens mij, kost weer klauwen.
Ik begin me af te vragen hoe graag ik even een rondje rij buiten, banden zijn ook alweer op :+

Wel gelijk de vraag, gaan zenderbatterijen echt snel en loont het om daar oplaadbare voor te pakken?

je zeker is dat raadzaam :)
dat scheelt je heel veel..koop dan wel meteen GOEDE baterjie met een leuke inhoud en een goede lader..

en tja buiten rijde vergt veel van een autootje ;) maar zoals ik lees is het een off the roadje.. ? dan zou het wel moete kunne :p
 
www.pkracing.nl, zie post 3

@ Vinnie, niet echt offroad hoor :p Tis alleen een Impreza body, voor de rest standaard. Ik rag er mee op m'n buurmans terrein, slecht asfalt en losse steentjes (hij is aannemer) Slijt als n malle iig :+
 
www.pkracing.nl, zie post 3

@ Vinnie, niet echt offroad hoor :p Tis alleen een Impreza body, voor de rest standaard. Ik rag er mee op m'n buurmans terrein, slecht asfalt en losse steentjes (hij is aannemer) Slijt als n malle iig :+

ja dat is inderdaag geen festje voor die autos :)
menig tandwiel was zo aan zn einde gekomen bij mij met een steentje..
ik heb 2 jaar lang Corally CCT gereden.. direct achterwiel aangedreven.. dus open tandwiel.. dat was elke week kassa..

daarna ben ik Associated vierwiel gaan rijde :) nog eens 2 jaar gedaan..


Wordt er trouwens gedrift met 4 wiel of achterwiel aan gedreven auto´s?

http://www.youtube.com/watch?v=u-kje8jujvM

meestal 4 wiel lijkt me :)
 
Er is toch ergens een RC topic? Of ben ik nu spelbreker :p

Bij mij is het allemaal gesloten, centrale aandrijfas. Wel kunststof, kan ook beter natuurlijk. Maar zo blijf je geld in dat ding pompen en het is eigenlijk gewoon een beetje voor de lol :+ Enige wat zichtbaar hard slijt is m'n bodem, body en banden :p
 
Er is toch ergens een RC topic? Of ben ik nu spelbreker :p

Bij mij is het allemaal gesloten, centrale aandrijfas. Wel kunststof, kan ook beter natuurlijk. Maar zo blijf je geld in dat ding pompen en het is eigenlijk gewoon een beetje voor de lol :+ Enige wat zichtbaar hard slijt is m'n bodem, body en banden :p

trek je motortje maar een uit elkaar na elke rit ;) (als je electro rijd)
kijk daar mar eens naar..
naar je raakvlak van je koolborstels :#
 
Fijn hoor, denk je een leuke hobby te hebben met iets wat je kant en klaar koopt en de eerste tijd geen onkosten aan hebt :X

dan heb je nie verder geinformeerd ;)

als je logisch nadenkt kun je wel bedenken dat dit geld blijft kosten..
en vaak zijn de kant en klaar pakketen van een standaard kwaliteit met wat onderdelen die het snel begeven of verzwakken... denk aan accus en laders.. motortjes en banden
 
Back
Top