radio in de scooter

Advertisement - register to remove this

Het beste is om nog eens een apparte versterker op je autoradio/minidisk(zeker!) aan te sluiten, want het std. vermogen van een gewone autoradio is meestal extreem laag & van slechte kwaliteit als deze wat luider komt te staan.
 
Originally posted by DvO
radio op een accu aansluiten en boxen op de radio en klaar is kees.
heum, zo een auto-radio, die is gemaakt voor IN een auto, die is dus niet waterdicht, als je je scoot dan even in de regen zet, of door de regen rijdt, dan is die radio voor de klote, neem eens een kijkje bij een moto-handelaar, die zal wel waterdichte radio's hebben.
 
volgens mij kan er helemaal geen water in je buddy komen...je seat komt toch over de opening...dus loopt het water erlangs lijkt mij...

Of jij moet je buddy oplaten als je hem pakeert:#
 
Nee die gast denkt volgens mij dat je je radio/mdspeler of cd speler aan de binnekant van je scooter (waar je je benen hebt zitten als je rijd) plaatst maar de meeste slimme mense doen dat in hun buddy tenminste zo zou ik 't doen

greetzz
 
Originally posted by The Joker
Nee die gast denkt volgens mij dat je je radio/mdspeler of cd speler aan de binnekant van je scooter (waar je je benen hebt zitten als je rijd) plaatst maar de meeste slimme mense doen dat in hun buddy tenminste zo zou ik 't doen

greetzz
Dat dacht ik inderdaad, maar als je die radio in de buddy steekt, waar steek je dan je luidsprekers? ook in de buddy? dan hoor je toch niks als je rijdt? Ik d8 dat het de bedoeling was om muziek te hebben tijdens het rijden.
 
ik ga zelf me helm bak een beetje verlagen om er een speler/versterker in tedoen maar heeft iemand tips ?
en voor boxjes moet je ff naar een badkamer winkel gaan die hebben water dichte boxjes
 
Ik zou een houten plank op maat zagen voor bovenin je buddy - speakers erin en een sleuf voor je radio. Bedrading eronder netjes wegwerken; versterker onderin je buddybak vastzetten en één kabeltje door je buddyback naar je accu; liefst nog een stekkertje (jag plug, vrouw + man) ertussen, zodat je de hele zooi er ook in één keer eruit kan halen, zonder teveel te kloten met die kabel die naar je accu loopt.
Op die manier kan je dus je hele 'sound-kit' erin laten wanneer je wilt en wanneer je ruimte nodig hebt, flikker je de hele zooi er in één keer uit. Klaar. :p
 
Ligt aan de geluid wat de scooter zelf produceerd, maar dat snap je zelf ook wel. Maar volgens mij mag het helemaal niet, en bovendien is het triest. Zet dan je gettoblaster tussen je benen ofzo...
 
De enige reden om je scooter om te toveren tot een rijdende super-box is het feit dat je lekker kan chillen met muziek. Klaar.
Tuurlijk moet je het niet doen voor het geluid onder weg - dan moet ie uit - simpel.
Doe dan gewoon wat oordopjes in en gebruik je walkman, md-speler, discman, mp3-ding of wat dan ook...
 
Originally posted by vsx
Ik zou een houten plank op maat zagen voor bovenin je buddy - speakers erin en een sleuf voor je radio. Bedrading eronder netjes wegwerken; versterker onderin je buddybak vastzetten en één kabeltje door je buddyback naar je accu; liefst nog een stekkertje (jag plug, vrouw + man) ertussen, zodat je de hele zooi er ook in één keer eruit kan halen, zonder teveel te kloten met die kabel die naar je accu loopt.
Op die manier kan je dus je hele 'sound-kit' erin laten wanneer je wilt en wanneer je ruimte nodig hebt, flikker je de hele zooi er in één keer uit. Klaar. :p

Jone je haalt de woorde uit mijn mond :p
 
Originally posted by vsx
Ik zou een houten plank op maat zagen voor bovenin je buddy - speakers erin en een sleuf voor je radio. Bedrading eronder netjes wegwerken; versterker onderin je buddybak vastzetten en één kabeltje door je buddyback naar je accu; liefst nog een stekkertje (jag plug, vrouw + man) ertussen, zodat je de hele zooi er ook in één keer eruit kan halen, zonder teveel te kloten met die kabel die naar je accu loopt.
Op die manier kan je dus je hele 'sound-kit' erin laten wanneer je wilt en wanneer je ruimte nodig hebt, flikker je de hele zooi er in één keer uit. Klaar. :p

Jonge je haalt de woorde uit mijn mond :p
 
iemand die ik ken, had een versterker in de voorkap met een discman erop aangesloten, en gewoon auto boxen op die versterker, ende versterken op de accu, en de boxen had ie bij zn benen in de kappen zitte, en uit de kappen gezaagd zeg maar (verneukt wel je kappen) maar was een oudere scooter....
 
Back
Top