PSP

Joshua.

Premium User
Mensen hier ervaringen met de PlayStation Portable? Ik heb hem zelf net voor mijn uitzending gekocht. Wel een tof dingetje maar ik heb echt een hele tijd zitten kloten voordat ik er filmpjes op kon zetten. Heel wat helpfora afgezocht. Ook is het me nog niet gelukt om ermee om internet te komen.

Nog mensen tips en trics?
Gamesreviews?

Ik heb fifastreet2, godfather, NFS Most Wanted, GTA3 en Tekken. Als je van 1 vd 5 een revieuw wil kan ik er wel 1 in elkaar prutsen..
 
Advertisement - register to remove this

Stel duidelijk je vraag en wss kan ik je wel helpen ;)

Reviews zijn er zat te vinden op internet. Op bijv. InsideGamer | Games, cheats, video's, screenshots, recensies en meer en daar zijn ook memberrecensies te vinden. Zelf heb ik: GTA Liberty City Stories, Mercury, Midnight Club 3 DUB edition en Lumines.

Ik ben van plan om de volgende games te kopen komende tijd:
Field Commander
Tekken: Dark Resurrection
Killzone Liberation
WWE SmackDown vs. RAW 2007
en SOCOM moet ook ooit nog eens komen.
 
Weet iemand of zo'n PSP goedkoper is in 't buitenland ofzo? Zit over een paar dagen 18 uur lang op Hong Kong Airport, en als zo'n ding daar el-cheapo is denk ik dat ik er wel eentje haal..
 
Weet iemand of zo'n PSP goedkoper is in 't buitenland ofzo? Zit over een paar dagen 18 uur lang op Hong Kong Airport, en als zo'n ding daar el-cheapo is denk ik dat ik er wel eentje haal..

Zal vast wel goedkoper zijn daar, maar dan heb je hem denk ik wel in het chinees:(
 
Maakt niet uit, je kan hem zo op nederlands zetten. Maar ze zijn zeker weten een stuk goedkoper daar. Maar hou er rekening mee dat als ie kapotgaat ofzo je een probleem hebt.
 
Als het een PSP1004 serie is, dan heb je nederlandse garantie. Nu is eht bij mijn weten in azie een PSP1001 of 1002 versie. Geen garantie dus.

Verder bevalt hij mij uitstekend (een van de 1e LEGALE in nl). Enige waar ik nog steeds tegenaan loop is dat mijn router hem niet herkend. Tijd voor nieuwe denks :). Wil toch asap eens een keer online gaan gamen :(

Edit:
Ow jah, als we toch gaan gooien met welke games we hebben:
UMD Games:
*Colin McRae Rally 2005
*Burnout Legends
*WipeOut Pure
*Need For Speed Underground 2 Remix
*Need For Speed Most Wanted 5-1-0
*Midnight Club 3: Dub Edition

UMD Video:
*Bad Boys
*Spiderman 2
*Hitch
*The Mummy Returns
*I, Robot
*Van Helsing

UMD Music:
*The Up In Smoke Tour

Persoonlijk vind ik Wipeout beetje tegenvallen, mjah kreeg ik van Sony erbij :)
 
@Slome
Encryptyshit op je WLAN uitzetten, daar heeft de PSP moeite mee..

Heb er hier ook 1 liggen, met firmware 1.5. Dat betekend ISOtjes kunnen draaien. Heb een half jaar terug de meeste spellen geprobeerd maar de meeste zijn gewoonweg kut.
Heb me alleen goed kunnen vermaken met Burnout, GTA LCS, en Toca Racing Driver.
 
Ik zit er ook aan te denken om zo'n psp aan te schaffen. maar ik heb er de ballen verstand van. het lijkt mij wel handig om spellen te downloaden (iemand die mij daarmee kan helpen waar en hoe via msn oid?)
ik heb ook gehoord dat als je dan die firmware 1.5 heb, die nieuwe spellen weer niet kan spelen? want ik wil hem voornamelijk voor onderweg of vakantie oid. dus ik wil ook wel gewoon orginele spellen kunnen spelen.
Dus als iemand toevallig wat handige tips ofzo heeft, want wat ik allemaal op internet lees vind ik allemaal maar ingewikkeld.
 
Ik heb er vandaag 1 gekocht... met vice city stories.. na 4 minuten spelen al wheelies doen 8P

Motogp wil ik ook zeker hebben.. en een grote memcard.
 
Ik heb vandaag Field Commander gekocht. Was maar 30 euro bij de Intertoys. Terwijl het verder overal nog 50 euro kost en op internet het goedkoopst 38,50. Dit was dus de prijs waar ik op wachtte. En hij is het geld zeker waard. Echt een vet spel.
 
Ik heb fifa2007 en Carbon Own the City gekocht laatst in afghanistan nog. Own the city al uitgespeeld. Dus mocht iemand willen ruilen tegen een ander race spel? Fifa2007 is eventjes leuk maar niet dat je zegt wat een geweldig spel. Tekken, Fifastreet2, Godfather en NFS MostWantend mogen ook geruild (gerolen?:D) worden.
 
Back
Top