PSP Topic

Quad Sjezer

pia = rommel
Dag mensen wil wel eens weten of jullie ook een PSP hebben en wat de ervaringen zijn quad spellen en de console zelf.

Als aftrap:

Speel nu burn out , leuk spel, ziet er grafisch goed uit. De besturing is ook erg goed. Het is een echte aanrader.


Brand maar los!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb em een maandje gehad, daarna verkocht. 3 maten van me heben hem ook gekocht en daarna weer verkocht, tis echt een impuls aankoop geweest bij veel mensen denk ik.

Tis wel een leuk dingentje, maar ben wel tot de conclusie gekomen dat ik liever thuis op de bank/achter de pc game.
 
PSP eigenaar

Games:
-Burnout Legends (valt me tegen)
-Wipe Out pure (tis dat ik hem erbij kreeg)
-Need for Speed Underground: Rivals (dat lijkt er al meer op :D)
-Need for Speed Most Wanted (ook aanrader, hoewel, makkelijker dan U:R).
-Midnight Club 3: Dub Edition (ook aanrader)
-Tony Hawk Underground 2 -Remix- (leuk bij verveling)
-Colin McRae Rally 2005 plus (te moeilijk, maar na enige oefening wel uitdagend...)

Films:
-Bad Boys
-Spiderman 2 (kreeg ikerbij)
-Hitch
-The Mummy returns
-Van Helsing

Muziek:
-Up in Smoke tour

Verder nog een 32mb, 512mb en 1gig memory stick.
Ben wel tevreden over het apparaat, hoewel ik hem merendeels als mp3 speler gebruik op de fiets naar werk of op de motor bij langere afstanden.

Het was bij mij ook een Impuls aankoop op een introductie avond bij Sony zelf (destijds voor me werk daarheen) waar we mooie aanbieding kregen.

Heb intussen zelf wat games uitgebreid, Wipe-out heb ik wel gezien na 1,5 uur.

Enige waar ik me nu aan erger is dat WiFi nog niet goed werkt thuis. Zit hem in instelling van router. Daardoor kan ik ook nog geen WMA actief maken :(

Raadzaam is wel om ten alle tijden de nieuwste firmware erop te hebben staan (mits je geen kopieen/downloads/hacks gaat spelen), bij iedere firmware update komen er nieuwe functies vrij.
 
Heb er pas ook eentje gekocht. Firmware 2.00, dus gelijk gedowngrade naar 1.50.
Daarna een 2gb memorystick van Sandisk gekocht en ik hoef nooit meer spellen ervoor te kopen :)
 
Ik heb er ook 1, met WRC en GTA Liberty City stories.

Vind het wel een tof en relaxed ding, speel er laatste tijd niet meer zo veel op omdat ik hem meestal gebruik voor in de auto oid.
 
Back
Top