PS2 Topic..

Marcel

флоп т мг е))
Hoi,

Aangezien er geen PS2 topic was, maak ik er ff 1 aan..

En knal gelijk af met een paar vragen/opmerkingen:
Als eerst , Driver Paralel Lines ; iemand al goeie/slechte ervaringen mee ?
_large_017.jpg


Ten tweede :# The Godfather , lijkt me heel erg vet..
Al iemand die het speelt ?
_large_039.jpg


3 :# , een van de vetste spellen die gaat uitkomen qua racing/motoren: Tourist Trophy :W
Die lijkt me HEEL erg vet -:-
_large_017.jpg


Algemeen PS2 topic denk, aub niet teveel offtopic auwehoeren.
 
Advertisement - register to remove this

Die Godfather game schijnt iig slecht te zijn, weer zo'n titel die lekker misbruikt/uitgemolken wordt om er geld aan te verdienen :r
 
EA he,
speel nu paar dagen Metal Gear Solid 3
Wat een super spel is dat zeg :D
[ir]http://junkerhq.net/Wallpapers/MGS3_1.jpg[/ir]
 
Last edited:
ik heb ook een ps2 :p
speel er alleen bijna nooit op en zou ook niet weten welke spellen leuk zijn...
heb iig mgs3 al uitgespeeld en vond ik uber :W (mgs2 jaren geleden ook al)
ennn voor Gran Turismo 4 heb ik geen tijd/geduld, vond GT3 veel leuker om te spelen..
iemand nog tips voor me? :p (liefst een wat ouder spel wat ik voor weinig kan scoren, heb er niet zoveel voor over)
 
Jules,

als je GT3 etc vet vond, maybe is het dan ook een idee om Tourist Trophy af te wachten, afgeleid van een paar filmpjes die ik gezien heb en de screenshots word dat spel echt HEEEL erg vet :W
 
Jules said:
ik hoef in ieder geval niet meer iets helemaal realistisch, liever beetje arcade :)
Midnight Club 3: Dub Edition Remix is een erg lekker arcade spel! Mediamarkt Enschede heeft 'em voor 19,95 in de rekken hangen(weet trouwens niet of dit de algeme prijs is)
 
Denk het wel, het is een uitgemolken versie van MC3: Dub Edition..
Paar exrta levels, als je een 100% save hebt van de gewone, zit je in Remix op 82% ofzo meende ik..

Ik vond het iig niet een mooie game, speelde ook niet erg lekker :(
 
Tourist trophy is af en toe wel vet. Maar zeker niet van wat ik ervan verwachtte. Als je in de grindbak komt gaat die heel erg vaag schreef door die grindbak :S
Ik ging splitscreenen tegen een vriend van me. Ik had een oud gaar 250cc 4 takt crossachtig ding. en die vriend van me op een cbr600rr. Tot de 150 ging het gelijk op 8P
Super uitgebreidt is het ook niet. Het spel is nogsteeds vet daar niet van. Maar zeker niet zo goed als gt 3 of 4
 
Dat is wel jammer om te horen, desondanks lijkt het me toch een leuk spel voor erbij :D

Iemand nog echte aanraders qua racegames ?
 
Probeer Dtm Race driver 3 heb ik eergisteren ook gekocht en het is heel breed van karten tot monster truck en van dtm tot speedway en bij alle race soorten is alles mooi afgewerkt,
wat ik meestal doe als ik een game wil kopen eerst effe en dagje huren dan weet je gelijk of je het iets vindt of niet.
 
Jaguar racer said:
Probeer Dtm Race driver 3 heb ik eergisteren ook gekocht en het is heel breed van karten tot monster truck en van dtm tot speedway en bij alle race soorten is alles mooi afgewerkt,
wat ik meestal doe als ik een game wil kopen eerst effe en dagje huren dan weet je gelijk of je het iets vindt of niet.
Die heb ik idd gespeeld al @ Xbox dan wel, ziet er goed uit en speelt ook lekker vind ik :)

Leuk ook dat je veel afwisseling hebt , met bv Mustang challenges tussendoor :W
 
Marcel said:
Hoi,

Aangezien er geen PS2 topic was, maak ik er ff 1 aan..

En knal gelijk af met een paar vragen/opmerkingen:
Als eerst , Driver Paralel Lines ; iemand al goeie/slechte ervaringen mee ?
_large_017.jpg


Ten tweede :# The Godfather , lijkt me heel erg vet..
Al iemand die het speelt ?
_large_039.jpg


3 :# , een van de vetste spellen die gaat uitkomen qua racing/motoren: Tourist Trophy :W
Die lijkt me HEEL erg vet -:-
_large_017.jpg


Algemeen PS2 topic denk, aub niet teveel offtopic auwehoeren.


keb deze 3 spellen, ze zijn alle3 wel aardig, maar maken een onafgewerkte indruk, vooral godfather :(

driver is verassend goed, alleen die lange stukken rijden elke keer zijn goed irritant
 
Back
Top