Pronto Scooters te Soest

Advertisement - register to remove this

Maar heb je de scooter wel/niet afgenomen? Sowieso snap ik niet waarom je nieuwe scooters koopt 2 uur rijden van je huis?
 
wat is je vraag precies?
Denk je dat we hier wat voor je kunnen betekenen of iets dergelijks?

Normaal gedrag is: het met elkaar oplossen , en deze misstanden pas posten zodra er een oplossing, of geen oplossing is.

Proefrijden word altijd gedaan door monteurs, ik geef toe dat het niet netjes is om er klanten op te laten proefrijden.
In zo'n geval gaat mijns inziens eerst de zorg uit naar de GEWONDE berijdster, en vervolgens naar de scooter.
Kan me voorstellen dat de eigenaar zich ook een hoedje is geschrokken, en zich even geen raad wist.
 
maar idd, waarom 2 uur rijden voor nieuwe scooters? er zal in de buurt toch ook wel een scooterzaak liggen?
 
Last edited by a moderator:
Nou het is wel apart :) Als je kritiek hebt kan je het wel wat meer onderbouwen. Voorlopig vind ik het onduidelijk en nogal eenzijdig.
 
Nou het is wel apart :) Als je kritiek hebt kan je het wel wat meer onderbouwen. Voorlopig vind ik het onduidelijk en nogal eenzijdig.
als een zaak zomaar iemand op iets laat rijden wat verkocht is aan een andere klant dan zegt dat al heel wat over die zaak.
 
Back
Top