Project - Vliss Slider

Ran-DiZzle said:
enne.. ja idd slaapkamertunning is bij mij de enigste optie helaas, mn vorige project is nl uit mn schuur gejat, en mn schuur is net een paar dagen voordat ik met mn slider begon weer opengebroken, en toen stond het frame enzo er ook in.. maar hebbe ze alleen mn fiets mee genomen.. want ja.. "met een frame kan je nix" hebben de dieven / dief zeker gedacht

dat is bij mij ook de reden hoor ;),
maar zo te horen heb je er zin in :)
 
lullig man, fiets geklaard...
vind dat mat zwart m egt tov staan! gaat zo te zien wat worde;)
en tsjah...jump hea, beter kan niet:D
succes met dit beessie..ga m volge
greetz ken
 
Heb je een foto van je snij messen setje ?.. misschien zit daar een buisniss in -:- want je stickers waren indd erg netjes ;) post anders ff wat foto's..!
 
He randy je hebt ook weer ns een page aangemaakt:), Ziet er vet uit eeh, nu maar snel die overrange en die remmerij in orde maken, En dan Knallee!!!:D:p
 
[evolution] said:
Heb je een foto van je snij messen setje ?.. misschien zit daar een buisniss in -:- want je stickers waren indd erg netjes ;) post anders ff wat foto's..!


fotos van mn creaties heb ik niet meer.. wel een foto van mn messensetje. kijk maar:

Foto=RHTNFTBS


en idd.. wie weet zit daar wel een buisness in..

o0ii..
 
He randy, je gaat toch wel naar Perkpolder :D , Ga je zaterdag of ga je voor de zondag, de competitiedag? Nyah, zijn de remmerij+Overrange al jou kant op?

Groetjes Bas
 
Bas@Ritthem said:
He randy, je gaat toch wel naar Perkpolder :D , Ga je zaterdag of ga je voor de zondag, de competitiedag? Nyah, zijn de remmerij+Overrange al jou kant op?

Groetjes Bas


bas.. remmerij is zo goed als geregeld.. moet alleen de overbrenging nog regelen.. voor de rest heb ik alles
 
ghost-dna said:
desnoods orginele overbrenging!


ja moet ff kijken hoe en wat.. en of ik ff tijdelijk origineel kan regelen.. voor alleen die dagen dat we perkpolder gaan.. ga geen geld uitgeven aan origineel als er toch een overrange in moet komen..

o0ii
 
keesz said:
ziet er weer goed uit,

alleen voorkant moet ietsje pietje omlaag :)
gr kees:)


vind ik ook:p.. zonder band stond ie wel vet vond ik.. maar er is nu al weer een aantal cm bij .. dus moeten die er af.. :p haha.. is ook 1 van mn toekomstplannen.. de vork verlagen..;)..

o0ii
 
UPDATE 25 - 03 - 2006

vandaag ff een Reich waterpompje gehaald, daarna ff door naar Robert ( ghost-Dna ) om zn scoot in elkaar te plakken, en daarna thuis ff waterpomp geinstalleerd icm zown vdkruis Remote control dingetje.. oftewel.. ik heb een waterpomp die ik op afstand kan bedienen:p haha wel lollig, njah. morgen ff fotos fixen want t regend.. GreetSz.. o0ii
 
UPDATE 29-03-2006

zoals 1 van mn plannen was dat ik mn voorvork zou verlagen.. nou.. dat is dus gebeurd.. ook heb ik mn Remmerij compleet, dus nu alleen nog een Overbrengingset. en dan kan ik m aankicken


Photo's:
Foto=W8ML7IGY


Foto=6Q8UBUJM

ff voor de duidelijkheid: t gaat om mn voorvork.. niet om robert
Foto=YFTEPXIJ

en hier ook.. t gaat niet om die lelijke kop:p haha
Foto=ILPDUBTJ


alleen moet ik nog ff wat vinden op t spatbordje.. want die komt tegen t Tstuk aan.. misschien ff de frees er in.. en ff aanpassen..

o0ii(Y)
 
Back
Top