Problemen met Hotmail

Boj

Banned
De laatste tijd hoor ik steeds vaker dat mensen mij niet kunnen mailen.

Ze versturen de mail en even later krijgen ze een mailtje terug waarin staat dat het bericht niet afgeleverd kon worden.

Dit gaat vaak alleen maar via andere servers dan hotmail zelf. Dus bijvoorbeeld via info@hccnet.nl oid. Hotmail 2 Hotmail heb ik nog geen last mee gehad.

Weet iemand toevallig waar dit aan kan liggen? Aangezien ik behoorlijk wat zaken moet regelen via de mail (binnen en buitenlands) vind ik dit érg vervelend.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou zeggen, laat hotmail zitten voor die belangrijke zaken en neem een g-mail account. Werkt imo veel fijner, zeker gezien je sent items, opslaan van drafts etc. Ik heb nog wel een invite over mocht je interesse hebben.

Waar anders aan kan liggen, geen idee!
 
Heb zelf ook een gmail account maar vind het fijner vanuit MSN. Aangezien die toch de hele dag aan staat kan ik precies zien wanneer ik een mailtje krijg. :)
 
Ik heb dit probleem ook volgens mij...

Heb je het ook als je zelf mailtjes wil versturen?

Ik kon bijvoorbeeld info@scootin.be niet bereiken. Info@fouteshirts.nl precies het zelfde. Voor mijn stage ****.Boomkamp@Boomkamp.com kwam helemaal niets over. Hij stuurde mij een mailtje en ik ontving het prima. Terug sturen (gewoon reply) kwam er niets over.
En zo ook met een aantal hotmail accounts.

Nou kan het van die hotmail accounts zo zijn dat hun mailbox inactief gezet is (30 dagen niet gebruiken). Maar die andere mails vind ik het wel érg raar. Ook via een spamfilter niets kunnen vinden.
 
Ik zou zeggen, laat hotmail zitten voor die belangrijke zaken en neem een g-mail account. Werkt imo veel fijner, zeker gezien je sent items, opslaan van drafts etc. Ik heb nog wel een invite over mocht je interesse hebben.

Waar anders aan kan liggen, geen idee!

Neem dan Live, bewaart ook je sent items, drafts, wat je wilt.
 
Als het net als Live messenger is hoef ik het niet.. :X Veel teveel onzinnige bullshit. Doe het nu ook gewoon met MSN 7.5 :)
 
Ik ben ook voorstander van een kale MSN, maar tussen 7,5 en Live zit imo haast geen verschil. Plus dat je het uit kan zetten of niet hoeft te gebruiken. Imo is het mooier, zeker icm Vista.
 
Mooier = onzinniger. :)

Zelfde als mijn windows. Ik heb Vista ook een weekje gehad ofzo. Daarna heel snel weer over naar XP met zo min mogelijk gezijk. Gewoon stukken sneller dan vista. Zag er heel mooi uit, maar vond het maar een traag gedoe met al die mooie dingetjes.

MSN Live messenger het zelfde gedonder dus. :)
 
Helemaal met je eens. Ik draai nu onder Vista, maar het gaat allemaal langzaam, ligt niet aan mn PC ofzo, maar bv. een file verplaatsen naar een map waar al een file staat met dezelfde naam. Dan moet je dus 4 of 5 keer een box wegklikken he. Eerst allow, dan zus dan zo. Zal je misschien wel in kunnen stellen maar tis knap irritant, ik ben toch niet achterlijk.

Maargoed, tis het nieuwe OS dus waarschijnlijk ga ik me er langzaamaan meer op richten.
 
Zijn er nogmeer mensen die problemen hebben met het versturen van data via msn/hotmail? Ik kan wel uploaden in me mail, maar niets met data versturen... komt allemaal terug. :X

Bestanden verzenden via msn gaat HEEL langzaam (<10kb/s). Ook kan hij vaak nieteens verbinding krijgen, dus helemaal niets verzenden. :X
 
Back
Top