PROBLEEM ZIP TYPE 3 AFSTELLEN

Status
Not open for further replies.

Djani010

Member
Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn zip type 3. deze wil maar niet goed lopen. toen ik hem kocht zat er sproeier 52 in en zat de luchtschroef helemaal dicht toen liep die wel maar niet goed, heb toen even sproeier 60 erin gezet en de luchtschroef op 1,5 slag uit gezet. daarmee liep die echt bagger. kon de eerste paar seconden even gassen en daarna valt die weg kan die alleen stationair lopen en met het minste gas valt die al weer dood. heb de membraampakking vervangen dus dat kan het niet zijn volgensmij is het spruitstuk ook niet gescheurd. de rubbertje op de elektrische choke is alleen niet goed dus ga daar morgenmiddag even een nieuwe voor halen of warschijnlijk een hele nieuwe halen. weet iemand wat het misschien is?
 
Advertisement - register to remove this

gaat helemaal niet over hetzelfde. denkje ik ga een thread aanmaken voor piet snot? niet zo bijdehand doen pik.

Reageer svp normaal naar elkaar. Zo gaan we hier niet met elkaar om. Behandel elkaar zoals je zelf ook behandeld wil worden.

Dit topic gaat dicht omdat je probleem van je andere topic is in prima relatie tot dit topic en het een zeker met het ander te maken kan hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top