Probleem met uitlaat afstellen HELP plz

Status
Not open for further replies.

Speedfightboy89

Well-Known Member
hey ik kocht mijn speedfight 1 ac standaard. sproeiertje 72. later heb ik varioplaat eruit gehaald en uitlaat onbegrensd. reed 70 op teller. nu heb ik een technigas next maar ik rij nu nog steeds 70:( enige voordeel is dat ik nu zeer snel optrek. Wat moet ik doen; welke sproeiertje moet ik nemen en meot ik nog andere dingen doen, en wat is mijn snelheid dan ongeveer?
Voor de rest is alles orgi
alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

weet nog niet nee heb nix met vario gedaan.. ik heb de uitlaat van een vriend van me hij had dezelfde setup en ging 90 95 hij had sproeiertje 84 maar lijkt me niet dat het al1 door het sproeiertje komt
 
andere drukveer is bij SF niet nodig , verder is de sproeier wel goed , 72 is groot zat.

wat betreft de uitlaat , je moet niet verwachten dat deze sneller loopt dan een std uitlaat ,de std uitlaten zijn al zeer snel , dit omdat het peugeot blok het goed doet op laag toeren , de uitlaat verstoort dit.

mja , de uitlaat goed afstellen heplt ook , dus je zult even met rollen moeten expirimenteren ,maar veel harder dan 80 op je teller moet je niet verwachten
 
standaard is 54 voor de oude types , 52 voor de nieuwe types , vaak word de prop uit het luchtfilter gehaald of opgeboord en dan ben je rond 72 nodig.

persoonlijk laat ik het luchtfilter altijd std en laat er mooi 54 in zitten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top