probleem met carburateur (AEROX)

BassieSanting

Well-Known Member
Mijn carburateur is naar een paar uur leeg maar waar het benzine blijft weet ik niet. :s

Hieronder heb ik een foto van een bijna gelijke carburateur als ik heb daar zit een schroefje onder in vlottekamer en als die doorgedraaid is maakt dat uit? en zo ja kan ik nieuwe schroef kopen of moet ik nieuwe vlotterbakje kopen. En is het noodzakelijk om net zo'n benzine slangetje erop te hebben want dat ik namelijk niet.

carburateuryt5.png
 
Advertisement - register to remove this

dat zou je moeten testen, want dat schroefje is om je vlotterbak te laten leeglopen, maar eigelijk mag dat niet doordraaien,9/10 gaat je vlotterbakje naft lekken. en waaarschijnlijk is de schroefdraad van het vlotterbakje overgedraaid, dit is kunststof en valt bijna niet te reparen.
dus testen en/of nieuwe vlotterbak kopen, is niet zo duur dacht ik.
Darmpje hoeft niet hoor, is om de naft mooi op de grond te laten stromen, anders stroomt die op je blok, maar kan geen kwaad.
 
bedankt voor het advies ik heb een nieuwe gekocht zonder schroefje er onderin (€3,00) vond ik niet duur. maar nu heb een volgend probleem het benzine blijft ook nu niet in de carburateur. ik weet niet hoe/waarom. en ik heb een probleem met rijden als ik goed heb gereden dan na een tijdje krijgt hij onder het rijden te weinig benzine en gaat hij boaaap en komt uiteindelijk stil te staan. als ik shoke indruk begint hij weer goed te rijden. ik dacht zelf sproeier te klein wat is jullie mening?
 
Back
Top