Premium User prijzen november ... !

Wederom niet één, maar twee prijsjes voor deze maand...

Misschien hadden een aantal mensen het al wel even op ST.net mainpage gezien...

2x een DMP LED-set voor Runner stuurkap met carbon-look omhulsel
mainpage_foto2.jpg
 
Advertisement - register to remove this

leuke prijs :p
alleen wat jammer dat niet iedereen een runner heeft :rolleyes:
wat gebeurt er eigenlijk als iemand die wint en hij heeft geen runner?
kan hij die dan weer verloten aan mensen die wel een runner hebben? of is hij verplicht ze te aanvaarden :? (wat ik bedoel is kan hij dan verloten op het forum zodat jullie ze dan naar die andere premium sturen die wel een runner heeft?)

grtz
 
Fur!ous said:
leuke prijs :p
alleen wat jammer dat niet iedereen een runner heeft :rolleyes:
wat gebeurt er eigenlijk als iemand die wint en hij heeft geen runner?
kan hij die dan weer verloten aan mensen die wel een runner hebben? of is hij verplicht ze te aanvaarden :? (wat ik bedoel is kan hij dan verloten op het forum zodat jullie ze dan naar die andere premium sturen die wel een runner heeft?)

grtz

Dat zal vast wel kunnen:) En anders zet je ze in het marktplaats deel tekoop.
 
ik kan niet wachten maar erwaren toch ook iets van t-shirts te winnen ? of gaat dat feest niet meer door? En in december vind ik wel dat er een knallend iets gesponsort moet worden is toch wel een dure maand voor iedereen (begin beunseizoen)...
 
Streetmagic4 said:
ik kan niet wachten maar erwaren toch ook iets van t-shirts te winnen ? of gaat dat feest niet meer door? En in december vind ik wel dat er een knallend iets gesponsort moet worden is toch wel een dure maand voor iedereen (begin beunseizoen)...

T-shirts waren de prijzen van oktober en alle vijf de winaars hebben al een tijdje hun waardebon ontvangen -:-

Topic: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=107246
 
hihi dus dat zou gemakkelijk kunnen zijn dat we het maandag weten, Freezer werkt niet in het weekend (zijn zijn eigen woorden :p )
 
Back
Top