power one krukas

Advertisement - register to remove this

ik heb um op mijn sr gehad met twins tuned gila en een maat van mij had hem op een twins tuned hebo ng en deed het echt heel goed hoor.
 
power one is hier 79, deze as hoort naar mijn mening gewoon is hetzelfde rijstje als Rito en Top Racing. Moet je net het geluk hebben dat je geen maandag-morgen-exemplaar hebt met brakke lagers en slechte uitbalancering.
 
maar is ook lichter als b.v. een dopler? ivm roterende massahij moet op een evo 50 komen dus echt lomp grote krachten zal ie niet te verwerken hebben
 
Originally posted by enamer
maar is ook lichter als b.v. een dopler? ivm roterende massahij moet op een evo 50 komen dus echt lomp grote krachten zal ie niet te verwerken hebben

Misschien nie lomp veel kracht, maar wel aardig wat toeren
 
kracht is idd niet (nauwelijks)relevant, de toeren veel meer. Maar als je het beter weet koop je toch lekker die power one, ik zal er niet wakker van liggen....:Z
 
Originally posted by Casper
power one is hier 79, deze as hoort naar mijn mening gewoon is hetzelfde rijstje als Rito en Top Racing. Moet je net het geluk hebben dat je geen maandag-morgen-exemplaar hebt met brakke lagers en slechte uitbalancering.

de rito is naar mijn weten bijna gelijk aan de doppler as. Alleen heeft de doppler 1 smeergaatje bij naaldlager meer, en heeft de doppler een andere drijfstang. Correct me if i'm wrong.
 
Heel andere krukas. Ontsteking staat anders afgesteld. Doppler/Yamashi zijn kwalitatief gezien vele malen beter.
 
Originally posted by 46:TheDoctor
Heel andere krukas. Ontsteking staat anders afgesteld. Doppler/Yamashi zijn kwalitatief gezien vele malen beter.

Ja met die ontsteking heb je gelijk. Maar niemand had er over, totdat twins [door zeer goed werk] er iets over vertelde. En dit hoeft geen nadeel ofzo te zijn. Het 2e wat je zegt heb ik wel eens andere dingen over gehoort. Ik kan me herinneren dat bart hier meerdere malen iets over gepost heeft.
 
Back
Top