Pix lelystad 10 augustus...

Originally posted by jorick
stoker heeft LC tyfoon ;) in valkenswaard heeft hij zeker 10 ronden zonder koelvin gereden want die was eraf geklapt.. maar de scooter bleef heel!!! gewoon de wedstrijd uitgereden!
Rick Pellenberg heeft het op valkenswaard ook ongeveer 8 ronden uitgehouden zonder koelvin.

Zelf heb ik een keer 1 ronde zonder koelvin gereden en als ik zag wat de schade toen al was, dan had ik het echt niet veel langer uitgehouden.

Net na het moment dat je koelvin is geknapt, voel je wel dat je ineens veel meer vermogen hebt.
 
Daar zijn ze dan, geen pics van de sjezes want daar waren we dus te laat voor :D

DSCF0055.JPG

DSCF0056.JPG

DSCF0057.JPG

DSCF0058.JPG

DSCF0059.JPG

DSCF0060.JPG

DSCF0061.JPG

DSCF0062.JPG

DSCF0063.JPG

DSCF0064.JPG

DSCF0065.JPG

DSCF0066.JPG

DSCF0067.JPG

DSCF0068.JPG

DSCF0069.JPG

DSCF0070.JPG

DSCF0071.JPG

DSCF0072.JPG

DSCF0073.JPG

DSCF0074.JPG

DSCF0075.JPG

DSCF0076.JPG

DSCF0077.JPG

DSCF0078.JPG
 
nog ff commentaar:

-op foto 1 is een astra te zien met 3 irritante kindertjes op de achterbank helaas waren we net te laat met de foto.

-Let op de super Kimco DJ met olie burnout 8P
-Doed op blauwe rox was gewoon FOUT, check z'n helm.
-BrEeZaH-chick bij groep jongens.
-En dan nog de super wheelie-ende SR OT met for race. voorkap kletterde eraf toen die neerkwam :D
-R'ox chesterfield was snel: manston, c20, 25mm. alleen jammer van die jongen die erop zat...
 
Koele pics jahhh, alleen ik begin me nu toch echt te irriteren aan die mensen die zonder stuurkapje rijden |( :(

Koop dan echt zon stuurtje dit is gewoon niet om aan te zien wat armzalig :|
 
hey hey hey, wij zijn toevallig wel coel jah.:p ziet iemand trouwens die oranje zwarte aerox achterop? die kappen zijn te koop!!!!

greetz Ur AnUs
 
UrAnus: we hebben niet gelogen :p we zijn van scootertuning.net en we hebben een reportage gemaakt :rolleyes:

Je hebt kennis gemaakt met B0em, Erik en mij :p
 
Originally posted by Alexander
Koele pics jahhh, alleen ik begin me nu toch echt te irriteren aan die mensen die zonder stuurkapje rijden |( :(

Koop dan echt zon stuurtje dit is gewoon niet om aan te zien wat armzalig :|

Inderdaad, en dan nog is het gewoon 9 van de 10 keer lelijk.

Die gasten (blauwe Aerox was er een van) liepen met 5 of 6 man, allemaal compleet in de meest debiele spijkerpakkies... :) Ik heb gelachen joh... En ik heb je niet gezien Boem!
 
Originally posted by Patrick
UrAnus: we hebben niet gelogen :p we zijn van scootertuning.net en we hebben een reportage gemaakt :rolleyes:

Je hebt kennis gemaakt met B0em, Erik en mij :p

Ik had toch neit gezegd dat jullie logen? en die reportage is dat dit al of komt er nog een andere? En over die stuurkappen wat iemand anders zei, deze kappen zijn nog niet afgespoten, want de scooters zijn nog niet helemaal klaar zie je, dus ze komen er wel weer op hoor.8)

Greetz Ur AnUs
 
Back
Top