piagio zip

Status
Not open for further replies.

harm-jan

Well-Known Member
hallo allemaal ik ben nieuw hier en ik heb wat problemen met mijn scooter (piagio zip 50 2 takt) als hij warm is gaat hij ratellen en hij maakt een geluid alsof de uitlaat lek is

en nog een andere vraag wie heeft er nog een nieuwe achterband voor mijn zip maat is 120/70/10

met vriendelijke groet harm-jan
 
Advertisement - register to remove this

nieuw is hij niet maar heb hier een goede achtervelg+band , deze kunnen we wisselen dat ik jouw velg neem.

stuur me maar een prive bericht.
 
Is de uitlaat niet lek dan? Zit luchtfilter wel goed vast? Hoelang heb je dit al en is het na iets bijzonders ontstaan (nadat je gesleuteld hebt, over drempel geknald, etc)?
 
mijn velg is nog goed ja maar is die band van jou ook nog goed want ik heb er nu een band op zitten die is egt kaal ik hoor het wel groet harm-jan
 
heey ik heb het nu zo ongeveer een maand en ik weet niet egt hoe het komt want ik heb er ook al na gekeken maar de uitlaat is niet lek en het luchtfilter zit vast dus ik weet het niet meer groet harm-jan
 
ja mijn achterrem is een beetje erg goed dusja ik heb hem een beetje bij gesteld haha daarom ging het zo snel
 
wie heeft er nog een piagio zip 50 2 takt voor onderdelen ik heb nog een paar dingen nodig voor de mijne
 
ik heb een paar remblokjes nodig voor en mischien een nieuwe uitlaat die niet zo veel herrie maakt haha
 
Ik raad je in elk geval aan om geen tweedehands remblokjes te kopen.
Eigenlijk neem je dan iemand anders zijn rotzooi over.

Met bandjes kan het wel, echter doe ik dat liever ook niet.
 
ik heb me scooter vorige week over gespoten van blauw naar mat zwart was lekker bezig en komt me buurman naar me toe heb jij nog belang bij een uitlaat ik ja zeker maar nu krijg ik me ouwe uitlaat er niet af kan iemand zeggen hoe ik die los krijg
 
Hij krijgt zijn uitlaat niet los.

Wat krijg je precies niet los ? De ophanging ? Of op de aansluiting bij de cilinder ?
 
Sowieso, eerst op je cylinder losmaken, en dan de inbusbouten bij de ophanging, eerst onder, dan boven. Als dit je niet lukt, kun je overigens beter meteen ophouden met sleutelen :p
 
ik zet die uitlaat er niet op want er rijd momenteel genoeg politie rond hier dus ik heb nog een technigas uitlaat voor een piagio zip 50 liggen dus doe een goed bod en hij is voor jou
 
Last edited:
heey mensen ik heb een probleem me scooter is gevallen

en nu als ik het gas helemaal open draai dan verzuipt hij wat zou dat kunnen zijn

voor de duidelijkheid (piagio zip 50 2 takt)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top