Piaggio zip 4t2v trekt soms niet door

Ptsd

Member
Beste sleutelaars, ik heb een probleempje mijn Piaggio zip 4t 2v houd soms in dus als ik rij loopt ie 51km/u maar sommige dagen rij ik ergens heen gaat ie 51km/u maar als ik terug naar huis ga gaat ie 51km/u voor 1/2km en dan ineens loopt ie 20km/u vol gas het klinkt als bwaaaaaaap bwaaap als ik vol gas doe ik zet de scooter 1/2min stil gaat die voor 200m goed en dan is het terug het zelfde ik laat de scooter altijd warm lopen zou dit kunnen liggen aan de bougie de kleppen zijn 1week geleden gesteld voorheen was er helemaal niks met de scooter tot 1maandje terug iemand die mij de gouden tip kan geven wat het probleem kan zijn

Veranderd
uitlaat:jamacrol
 
Advertisement - register to remove this

Als de kleppen goed staan, begin eens met het schoonmaken van de carburateur.

Hoelang is het geleden dat er nog onderhoud is gedaan achter de carterkap?
 
Mengselschroef zit op je carburateur, als die niet goed staat afgesteld kan dat ook negatief effect hebben op je gasreactie.
 
Tsja, het zijn net vrouwen. Alles lijkt goed, en opeens is er iets mis zonder dat je wat gedaan hebt.

Dan moet je alles effe checken. Wachten totdat het over gaat is ook een optie, maar succes is dan zeker niet gegarandeerd.
 
Tsja, het zijn net vrouwen. Alles lijkt goed, en opeens is er iets mis zonder dat je wat gedaan hebt.

Dan moet je alles effe checken. Wachten totdat het over gaat is ook een optie, maar succes is dan zeker niet gegarandeerd.
Haha klopt zeker kan je mij even een afbeelding etc door sturen waar de mengselschroef zit
 
Back
Top