Peugeot vivacity 2t 2005 afvoeren

bart1248

New Member
Hallo,
Ik heb gister mijn eerste scooter opgehaald, de Peugeot Vivacity 2t, 2005 model. Ben er heel blij mee, nu heb ik een klein probleempje: momenteel trekt de scooter erg vlot op naar de 70km/h, nu vinden mijn ouders dit wat minder en willen ze dat ik hem wat afvoer naar 55km/h-60km/h. Ik vind dit prima, maar wil het liefst de vlotte optrek er niet mee beïnvloeden, weten jullie hoe ik hem gemakkelijk kan afvoeren, dat alleen van de top 10-15 km/h er vanaf gaat?
Alvast bedankt,
Bart
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,
Ik heb gister mijn eerste scooter opgehaald, de Peugeot Vivacity 2t, 2005 model. Ben er heel blij mee, nu heb ik een klein probleempje: momenteel trekt de scooter erg vlot op naar de 70km/h, nu vinden mijn ouders dit wat minder en willen ze dat ik hem wat afvoer naar 55km/h-60km/h. Ik vind dit prima, maar wil het liefst de vlotte optrek er niet mee beïnvloeden, weten jullie hoe ik hem gemakkelijk kan afvoeren, dat alleen van de top 10-15 km/h er vanaf gaat?
Alvast bedankt,
Bart
Wat zit er allemaal op kwa setup?
 
Is handig dat we weten wat er opzit, denk dan aan orginele cdi of een onbegrensde, andere uitlaat, wat voor vario zit er op enzovrt dan kunnen we je het beste helpen

Gr Tyc heb gevraagd aan de vorige eigenaar en hij weet het ook niet..
Ik heb het gevraagd aan de vorige eigenaar en hij weet het ook niet.. Zou het denk je helpen om de varioring er terug in te plaatsen of de prop terug in de uitlaat zonder dat dit de optreksnelheid beïnvloed en dat er 10-15 km/h vanaf gaat?
 
De vario ring is idd al een goed begin, deze beprekt alleen top snelheid,
Alleen de prop zal ook de optrek snelheid negatief beïnvloeden. Probeer is de vario ring maar is

Gr Tycho
maakt het uit welke ik koop? of is elke even goed, dan bestel ik hem nu gelijk!

https://www.k-parts.nl/mezoly-vario...MIsoL5qbTdhQMVmLKDBx0LkwbKEAQYASABEgKvrvD_BwE

is deze bijvoorbeeld goed? kan ik gelijk testen bij elk ringetje hoeveel kilometer er van de top snelheid af gaat
 
Zoon setje is idd het mooiste om even te proberen. Als dit de goeie diameter is, kan je hem bestellen.

misschien handig om even een blokeer tooltje te kopen zodat je de moer er makkijker afkrijgt, aan gezien ik er bijna zeker van ben dat je wel wat moet gaan uitwisselen met de ringen welke beste is.

En mocht het gelukt zijn laat maar even weten.

Gr Tycho
 
Zoon setje is idd het mooiste om even te proberen. Als dit de goeie diameter is, kan je hem bestellen.

misschien handig om even een blokeer tooltje te kopen zodat je de moer er makkijker afkrijgt, aan gezien ik er bijna zeker van ben dat je wel wat moet gaan uitwisselen met de ringen welke beste is.

En mocht het gelukt zijn laat maar even weten.

Gr Tycho
Oké dankjewel! Dan bestel ik deze nu, ik zal het laten weten!
 
Back
Top