Peugeot vivacity 2 takt

eddyviva

New Member
Beste lezer ik heb een vivacity met digitale teller 2 takt en sinds een korte tijd doet mijn remlicht het niet meer. Sinds de aanschaf van de scooter deden de knipperlichten het niet (bij dashboard zie je wel dat de knipperlicht lampje brandt) verder is de kleinlicht er ook mee op gehouden. Wat zou ik kunnen doen? Elekt start doet t perfect toeter ook en de achterlicht en grootlicht voor doen t ook perfect
 
Advertisement - register to remove this

achterlicht en grootlicht voor doen t ook perfect
verder is de kleinlicht er ook mee op gehouden.
Dit is dus een teken dat:
  • of je duplolampje in de koplamp defect is.
  • of je dimlicht-/grootlichtschakelaar defect is.
  • of het draadje voor het dimlicht tussen je dimlicht-/grootlichtschakelaar en de fitting in je koplamp een onderbreking of slecht contact vertoont.
  • Of je fitting in je koplamp niet helemaal lekker is.
Elekt start doet t perfect
Dit is dus een teken dat je remschakelaars in orde zijn en doet mij ook weer vermoeden dat het duplolampje in je achterlicht defect is.

Wat zou ik kunnen doen?
Ik zou gewoon beginnen bij het begin en meten of je accuspanning bij lopende motor en wat gas erop niet hoger wordt dan 14,5 a 15 Volt.
 
Last edited:
Dit is dus een teken dat:
  • of je duplolampje in de koplamp defect is.
  • of je dimlicht-/grootlichtschakelaar defect is.
  • of het draadje voor het dimlicht tussen je dimlicht-/grootlichtschakelaar en de fitting in je koplamp een onderbreking of slecht contact vertoont.
  • Of je fitting in je koplamp niet helemaal lekker is.

Dit is dus een teken dat je remschakelaars in orde zijn en doet mij ook weer vermoeden dat het duplolampje in je achterlicht defect is.


Ik zou gewoon beginnen bij het begin en meten of je accuspanning bij lopende motor en wat gas erop niet hoger wordt dan 14,5 a 15 Volt.
Oke dus beginnen met meten ik heb zon spanningsmeter waar moet ik dan precies met met rood op plus en zwart op min en wat moet ik dan verder meten?
 
Back
Top