Peugeot Speedfight styling

W.Denniz

Well-Known Member
Ello scooterforum.net,

ben hier net via google beland, maar zou graag een paar vragen stellen.

Ik ben in het bezit van een (voorlopig nog) standaard Peugeot Speedfight en wil graag weten hoe:
  • ik daar het best een audio installatie in kan zetten zonder de kofferruimte ervoor te moeten gebruiken.
  • ik het best een neonlicht monteer en hoe ik deze aansluit.

Zou iemand me hiermee kunnen helpen?

Alvast bedankt.

W.Denniz
 
Advertisement - register to remove this

audio zonder je buddy te gebruiken is niet mogelijk :)
of je moet gaan zagen in je buddy/kappen om de boxen kwijt te kunnen..

neon eronder is niet zo moeilijk..
zoek de + en - van de accu.. sluit daar de 2 draden van de neon op aan en maak er een schakelaar tussen..
al is het wel erg sjonnie achtig
 
Je kunt eventueel ook prima speakertjes kwijt in je onderkuip. Daar is wel wat ruimte. Zijn dan wel niet al te grote speakers. En als je een luchtgekoelde hebt kun je misschien wel wat in je voorkap maken van speakers.

Neon aansluiten is niet moeilijk, zoals Vinnie het uitlegt is de makkelijkste manier.
 
Ok alvast bedankt voor de info over de neon aansluiting, maar wat de audio betreft heb ik nog een vraag, voor een Yamaha BW bestaat / bestond er een speciale kap die je kon plaatsen waarin je 2 speakers en een radio in kwijt kon, bestaat dit niet voor een Peugeot? indien nee, hoe raden jullie mij dan aan van dit te installeren ? [Ik wil wel nog steeds m'n helm in de kofferruimte kwijtkunnen].

Bedankt voor de info alvast!
 
Leg je buddy omstekop neer op een stuk karton en trek het over. Dan snij je het karton op maat dat hij in je buddybak past en trek je het kartonne malletje over op hout en zaag je dat uit.
 
Welke Versie is het die scooter van jou , Is het een oude of nieuwe versie . Kijk is op ww.scootparts.nl daar heb je AudioSetjes kant en klaar voor je scoot.
 
Speedfight 3, heb hem net, van daar :D

Had ook nog een andere vraag nu

in belgië mogen de scooters slechts 50km/h, standaard rijd de mijne 45 km/h, graag had ik hem toch die extra 5 km/h gegeven, (hoe) kan dat?
 
Met je kin op het stuur gaan liggen..

Nee dat zou ik niet weten.. Als je je varioring eruit haalt ga je meteen 60 o.i.d.
 
ik heb nu een cpi oliver , deze staat redelijk proper kwa parts nzo
nu heb ik een aanbod gekregen van iemand da zen speedfight 2 wilt ruilen tegen men cpi , die speedfight heeft al tnt stuur enz.
wie weet raad , waarom wel waaromp niet
 
ik heb nu een cpi oliver , deze staat redelijk proper kwa parts nzo
nu heb ik een aanbod gekregen van iemand da zen speedfight 2 wilt ruilen tegen men cpi , die speedfight heeft al tnt stuur enz.
wie weet raad , waarom wel waaromp niet

Ik zou het niet doen. Wie gaat er nou een A-merk scooter (speedfight) ruilen tegen een B/C merk (cpi) ? Zal wel iets goed mis zijn met die speedfight.
 
Doe nou maar gewoon wat ik zij,

Ringetjes tussen die 3 boutjes van de varioplaat.

Dan kan je v-snaar net iets verder stijgen dat die bv 5 km harder gaat
 
Doe nou maar gewoon wat ik zij,

Ringetjes tussen die 3 boutjes van de varioplaat.

Dan kan je v-snaar net iets verder stijgen dat die bv 5 km harder gaat

Zou ik sowieso niet doen hoor, waarom haal je niet direct de vario plaat eruit? Wat is het verschil tussen die ringetjes plaatsen en de vario plaat verwijderen? Verwijder de plaat, en dat daarboven zit met 3 bouten.
Dus wat je over moet houden: 1.variobehuizing 2. gradenplaat 3. rolletjes:p
 
Ok bedankt mensen :D

Ik heb verder nog wat opgezocht over die audio, hoe raden jullie het mij aan om de speakers aan de buitenkant van de buddy te plaatsen of aan de binnenkant van de voorkuip?
 
maar ik ken die gast eh , het daarom dak em mss wil ruilen ma zou ik et doen als hij in orde staat?:p
Ik zou het niet doen. Wie gaat er nou een A-merk scooter (speedfight) ruilen tegen een B/C merk (cpi) ? Zal wel iets goed mis zijn met die speedfight.
 
Zou ik sowieso niet doen hoor, waarom haal je niet direct de vario plaat eruit? Wat is het verschil tussen die ringetjes plaatsen en de vario plaat verwijderen? Verwijder de plaat, en dat daarboven zit met 3 bouten.
Dus wat je over moet houden: 1.variobehuizing 2. gradenplaat 3. rolletjes:p

lezen? x|
hij wil max 50 rijden zegt die toch

Speedfight 3, heb hem net, van daar :D

Had ook nog een andere vraag nu

in belgië mogen de scooters slechts 50km/h, standaard rijd de mijne 45 km/h, graag had ik hem toch die extra 5 km/h gegeven, (hoe) kan dat?

Die ringetjes tussen varioplaat en vario is een goede oplossing hoor maar je moet zelf weten :rolleyes:
 
euhum 60

varioplaat bij mijn vriend zijn sf3 eruitgehaald .
Rijd op teller 83 a 85 denk 75 echte 8P:winner:

Zal wel. Dan wijkt zijn teller enorm af. Al die mensen die zeggen ja mijn scooter loopt 80-90 kom ik ook gewoon met 70 ingehaald en als je dan vraagt hoe dat kan weten ze geen antwoord. Mijn scooter ging met originele teller ook 90-95 en toen ik een fatsoenlijke teller erop zette ging die ineens nog maar 70-75 ;)
 
Back
Top