Past uitlaat van een Area 51 op Aerox?

DeJongh

Well-Known Member
Ik zou graag even zekerheid willen hebben of een Leovinci ZX voor een Area 51 op een Aerox past. Dit omdat ik deze ff tijdelijk onder mijn Aerox wil hangen.
Aangezien het beiden minarelli horizontaal blokken zijn alleen heeft de Area 51 een iets afwijkende ophanging.
 
Advertisement - register to remove this

Past gewoon.... het enige bij area51 uitlaten is dat er een iets langere bocht bij de uitlaat flens zit, omdat langs de ophanging van het blok te kunnen..
Op aerox ipast het dus 1000% en iedereen die logisch nadenkt weet toch dat je uitlaat op je BLOK vastzit en niet op de scooter??? en area51/aerox blokken zijn qua uitlaat bevestigingspunten 100% gelijk.
 
Z€NITHM@N RS said:
nee k denk ut niet want voor area zijn er maar een paar uitlaten. Anders zouden alle aerox uitlaten er wel oppassen:) BUT CORRECT ME IF I'M WRONG:D
Ja uitlaten die onder een aerox passen niet onder Area 51 omdat Area een iets andere ophanging heeft. Overigens meen ik dat je de ophanging wel iets kunt bewerken waardoor er meer uitlaten onder passen. Maar uitlaten die onder Area passen hebben dus een iets andere bocht waardoor ze wel langs die ophanging passen.
 
Back
Top