paar knuppels op rtl4

Status
Not open for further replies.
WHAHAHA lig helemaal dubbel van die vliegles.
Ik weet zeter dat we die jongen weer terug zien op TV alleen dan bij "Make me beautiful" Lijkt mij dat zo vallen zonder helm niet goed is voor je gezichtje :D
 
Zijn de posts van munzel soms gewist ? Zo ja, heel erg jammer ... had wel weer ff willen lachen, jullie hebben 'm er prachtig uit geluld! MOL je foto is koel!

(Btw, kan het kloppen dat ik ooit eens een reportage over een special scoot hier in Nederland heb gelezen die met lange vertanding 155 digi ging????)
 
Wat een eppo's zijn het tog die jongens, stoer man we zijn op tv nou kijk mijn scooter loopt nu 110 ff andere vertanding en k blaas 140/150 met mijn standaard uitlaat onbegrensd:D

Ik hoop dat die jongen er wat van geleerd heeft toen die op zijn muil ging, bij die jongens gaat het alleen om de snelheid en niet de veiligheid

Ciao
 
kaj said:
wat een trieste gozers.. zo krijgt nl een slecht beeld van jongeren op een scooter.. echt mafkezen.. 140/150.. jah hoor.. te triest en wrm zonder helm? zkr om stoer te doen :S hier kan ik dus echt niet tegen want die gasten verpesten het voor aankomende jongeren die volgend jaar 16 worden en daar ben ik er 1 van :( . kan ik alsnog volgend jaar miss niet mijn certificaat halen omdat een stelletje stakkers bruut moeten doen op hun wel 140 gaande scoot :S , en na dit ongeluk van het weekend zal ook wel gekeken worden of scooters toch naar 17 gaan.. te kut voor worden dus!!
groet kaj

Doe niet zo triest man... dan toch geen scooter stelt toch in principe geen zak voor. Als mensen zonder helm rijden, tel tot 10 en haal rustig adem.. misschien kom je eroverheen. :rolleyes:

Lekker zelf weten, als jij je te pletter wilt rijden zet je geen helm op en ga je rijden als een mafkees.... tja, kan er niet koud of warm van worden.
 
Filmpje net gezien :D. Ik wil nu ook vliegen 8P. Het verneuke is dat die zaak mss nog meer klanten krijgt ook en meer mensen 140 gaan whehe.

Ik zelf ben het eens met Illiusion. Als je iemand ziet rijden zonder helm, boeit het mij niet. Ik hoop dat hij gewoon hard in een voorruit klapt dan leert hij het wel.
We kunnen wel eindeloos door discussieren,maar 95% van alle scooterrijders, dus ook dit forum rijden zoals die jongens.

Ik zelf heb ook wel soms s avonds zonder licht gereden op een wat snellere scooter, of ff snel blokje om. Maar boeit het jullie ? Nee als ik op mijn bek ga is het mijn eigen schuld.
 
alleen het erge meestal is dat ze niet zelf verongelukken maar altijd iemand anders meenemen en dat de bestuurder paar kneuzingen heeft en bijv. jou vriendin wordt dood gereden door zoeen lul
 
Mol said:
Pfew, 140km/u dat kan makkelijk man.... En slijtage, daar hebben we helemaal geen last van. Ik wou dat ik op tv kwam 8P

Speciaal voor munzel een plaatje erbij :*
[Plaatje]

Ja doei die is gefotoshopped alleen munzel kan zo hard rijden :*
 
Was dat bij rtl4 geen auditie voor die nieuwe film, revenge of the nerds 4 munzel goes 150?

Ik ga binnenkort denks ff langs die Freewheeler, vragen of ik ook die malosie Evo 18 vertanding daar mag kopen.
 
Slidon said:
Hele scooterforum aan het doorlezen, om er achter te komen wat voorn onzin hij wel niet uitkraamt |(

ik heb m hier anders nog nooit zien reageren , denk dat ie nu even zijn woordje wou doen maar zicht realiseerde dat hij zich er hier niet uit kon lullen..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top