Oud&Nieuw 2010-2011

Tof! Stellenbosch lijkt me ook erg mooi idd, ook voor stage/studie? (Universiteit Stellenbosch?)

Afstuderen. Naar alle waarschijnlijkheid in Kayamandi (township), maar dat is nog allemaal in organisatiefase.

Maargoed, dit jaar dus in Budapest. Hebben al wat tentjes op de planning staan + weerzien met oude vrienden is altijd goed!
 
Ik heb het 1x in Dornbirn gevierd, op een berg met uitzicht over Dornbirn zelf, was erg cool. Dus dat is een aanrader, maar ligt niet om de hoek :p

Vorig jaar zat ik in Praag met O&N, had er veel van verwacht, maar dat viel nogal tegen. Op een plein gestaan daar, veel mensen en dan idioten die zwaar vuurwerk rond de mensenmassa afsteken. Was wel mooi, maar je moet wel elkaar (en jezelf) goed in de gaten houden... Daarna nog ergens naar binnen geweest maar dat was een beetje lauw. Uiteindelijk met een stel Lithouwers ofzo hun volksdans gedaan, etc. Was wel grappig. Wel veel besloten feestjes.

In NL gaat men echt los in de kroegen en dat zag ik wat minder in Tsjechie en Oostenrijk. Daar is het meer aan een tafel zitten met je beste vrienden en rustig drinken.
 
Rustig drinken met oud en nieuw?? Dat bier naar binnen tetsen gvd :#
Wij zullen waarschijnlijk naar Eleven in heaven gaan in het beursgebouw te eindhoven.
Niet mijn favo locatie, maar er is verder niet zoveel te doen hier in de buurt.

Als het niks is kunnen we altijd nog door naar stratum :)
 
Afstuderen. Naar alle waarschijnlijkheid in Kayamandi (township), maar dat is nog allemaal in organisatiefase.

Maargoed, dit jaar dus in Budapest. Hebben al wat tentjes op de planning staan + weerzien met oude vrienden is altijd goed!

Je moet zeker en vast naar The Dock gaan. Toen wij in budapest waren was het daar echt megavet! Was een boot op de donau met 'houten vlotten, bars, jacuzzis op het water'. Stonden allemaal lambos, ferraris, ... buiten en vol met hete chickies :). Weet niet of het daar altijd ligt of alleen in de zomer maanden.
 
Je moet zeker en vast naar The Dock gaan. Toen wij in budapest waren was het daar echt megavet! Was een boot op de donau met 'houten vlotten, bars, jacuzzis op het water'. Stonden allemaal lambos, ferraris, ... buiten en vol met hete chickies :). Weet niet of het daar altijd ligt of alleen in de zomer maanden.

Ik heb 5 maanden in Budapest gezeten voor studie, dus ik weet het eea wel te vinden :)
Dock vond ik persoonlijk niet zo, hoog patsergehalte. Geef mij maar een underground DNB feestje op de top van Corvinteto.
 
Je moet zeker en vast naar The Dock gaan. Toen wij in budapest waren was het daar echt megavet! Was een boot op de donau met 'houten vlotten, bars, jacuzzis op het water'. Stonden allemaal lambos, ferraris, ... buiten en vol met hete chickies :). Weet niet of het daar altijd ligt of alleen in de zomer maanden.

Hehe, mooi dat stappen in Budapest. :p Ook bij al die openlucht discotheken daar. :p
 
Back
Top