onderdelen aan Dennis, Stephan of Ricardo schenken i.v.m. gestolen scooters

Status
Not open for further replies.

Rico.

Well-Known Member
We hebben een klein lichtpuntje aan de horizon gevonden vandaag...

De frame's met de Kroonstukken en buddybakken zijn terug gevonden 1 wijk verder dan waar de loods ligt.

Nou heb ik dit toppic geopend wegens het volgende...

Wij willen eigenlijk nog wel met zijn 3en proberen weer 3 sprintscooters op te bouwen zodat we toch nog dit seizoen kunnen meerijden.

Nou heb ik een vraag aan jullie
Wij gaan alledrie nog naar school en er zat minimaal een heel jaar spaargeld in de scooters, je begrijpt dat we niet zomaar 3 duizend de man hebben liggen voor nieuwe scooters te bouwen.

Nou hoop ik op jullie steun, en dat jullie nog verschillende onderdelen thuis hebben liggen die jullie misschien aan ons willen schenken zodat we iedergeval weer een basis hebben.

Ik vraag niet om snelle onderdelen ofzo maar gewoon de standaart dingetjes die als je ze moet kopen toch bij elkaar nog veel geld kosten.

Het gaat om de volgende onderdelen die wij nu weer moeten hebben...

2 DD Carters voor minareli.
1 trommel zip blok.
2 setjes met velgen dd voor mina het liefst aerox of beta.
1 set velgen voor de zip.
1 set voorvorkpoten van beta en slider.
1 rechte monoarm voorvork voor zip (oude hebben ze krom gemaakt)
Dan de complete remmerij voor de 2 scooters.. remslangen, remklauwen, rempotjes.
3 achterveren voor de scooter (mogen oud en verroest zijn)
assen die door de voorvorkpoten moeten.

Ik hoop dat jullie wat hebben liggen en dit willen schenken aan Dennis, Stephan of Ricardo.

Zodat ook wij weer gezellig kunnen meerijden dit seizoen.

Bij voorbaat jullie dank

M.V.G. Stephan, Ricardo en Dennis
 
Advertisement - register to remove this

Heb hier een voorrem en achter rem liggen van een Aerox. Compleet op druk met hendels, slang, klauw en Malossi blokjes erin. Als jullie je adres geven stuur ik ze wel op.

Help MWS het sprintzeisoen door :+
 
Hallo
Wat jullie zoeken heb ik niet alleen wel
SR viper voorvelg Phantom Voorvelg
SR viper voorvorken
2x rempomp slangen
vertandings deksel+vertading wel stnd..
heb je er toch belang bij laat maar weten ik wil wel doneren
 
Last edited:
Omg dat is toch niet te geloven !!!
Zijn ze dus waarschijnlijk geweest die gene die daar reden..

Kheb nog wel een achterveer voor mina ..

En een as voor aerox voorvork duss ff kijken of het past..

Tering lijers .. blokken compleet weg :(
 
- Stage 6 HPC krukas
- Pia lang SD/DD carter
- NRG Frame
- NRG achterveer / Fournalis (te leen)
- Malossi overrange voor lang blok (te leen)
- En nog wat dingetjes... maar dat weten jullie wel, voornamelijk pia / nrg stuff.
 
Ik heb nog ergens een krukas liggen, met vollewangen
Mogen jullie ook wel hebben.. Merk was top racing ofzo.. pen 12

Edit: Voor minarelli ofcourse
 
maken we dan effe een topic voor elke gejatte scooter.

sorry, misschien een beetje een botte opmerking, ik gun het jullie best. maar niet meer dan een ander omdat jullie toevallig wat bekender zijn op het scooterforum.

jullie krijgen toch ook gewoon geld van de verzekering terug lijkt me.
 
loods is niet verzekerd

en wie diefstal verzekerd er nou een sprintscooter, die kosten al genoeg :X


Ik zal er niet eens op in gaan:X

zo is hij gesloten @ beta van rico?
QUOTE=Tinne;2573430]
s5030003cx6.jpg
 
kijk begrijp me niet verkeerd. ik vind het kut voor jullie dat jullie scooters gestolen zijn.

Maar als je een loods huurd en je zet er zulke dure spullen in dan vind ik dat je best een beetje na mag denken en er een alarm op mag zetten en de boel mag verzekeren. doe je dat niet en je spullen worden gejat. dan vind ik het eigenlijk een beetje eigenschuld dikke bult.

Ik vind het eigenlijk een beetje associaal dat je gewoon zo om spullen gaat vragen. Als iemand anders nou een topic aanmaakt voor jullie was het een ander verhaal. maar wie gaat er nou zo voor zichzelf om spullen vragen?

daarnaast was er pas ook een topic over de gestolen sprinter van Enzo. Waarom zou ik hem geen spullen sturen en jullie wel? jullie hebben hem ook niks gestuurd neem ik aan?
 
Last edited:
En net of jullie de eerste zijn van wie een scooter wordt gestolen. Ik denk dat ik binnenkort ook maar een topic aan maak: Stort op Giro XXXXX: Help tom het seizoen door
8P
 
Ik gun jullie zeker een sprint seizoe jongens

Maar ook voor de werkende jongeren is geld/geld.

Ik heb nog een VL14, Koso28mm, en stnd zip sp veren liggen.

Die zijn te koop de helft van de normale 2e hands prijzen.

Maar als MWS zijnde hebben jullie dan geen losse onderdelen in de loods liggen? of met korting bij jullie sponsor moet het ook wel te doen zijn lijkt me

Sterkte en echt kut dit alles
 
kijk begrijp me niet verkeerd. ik vind het kut voor jullie dat jullie scooters gestolen zijn.

Maar als je een loods huurd en je zet er zulke dure spullen in dan vind ik dat je best een beetje na mag denken en er een alarm op mag zetten en de boel mag verzekeren. doe je dat niet en je spullen worden gejat. dan vind ik het eigenlijk een beetje eigenschuld dikke bult.

Ik vind het eigenlijk een beetje associaal dat je gewoon zo om spullen gaat vragen. Als iemand anders nou een topic aanmaakt voor jullie was het een ander verhaal. maar wie gaat er nou zo voor zichzelf om spullen vragen?

daarnaast was er pas ook een topic over de gestolen sprinter van Enzo. Waarom zou ik hem geen spullen sturen en jullie wel? jullie hebben hem ook niks gestuurd neem ik aan?

Kijk mij er niet op aan AUB! Dit is niet mijn idee...ik zoek zelf wel voor oplossingen..

Verder heeft Enzo mij wel wat tips gegeven..ben hem daar dankbaar voor en volg ze zeker op..als ik pia onderdelen had zou ik hem ook helpen..het forum is er zowieso om elkaar te helpen...imo!;)
 
Dat sprinten is toch niet van levensbelang?
Of is het iemands laatste wens?

En wat maakt jullie dan wederom specialer dan alle andere wiens scooter is gestolen?
Of zijn jullie (of TS only!) gewoon erg bijdehand. of zijn jullie nu echt arm?


Elk slachtoffer zou zo`n topic moeten maken. (mag vast niet)

onzinnig.
 
Last edited:
Wat een onzin Tinne, als iemand wat rotte/oude onderdelen in zijn schuur heeft liggen en er toch niks mee doet wat is er dan verkeerd aan om er iemand anders blij mee te maken?

Van mij mag er ook best een algemeen topic komen voor dit soort dingen, toch zonde om dingen weg te gooien die jij nutteloos vind maar iemand anders goed kan gebruiken?
 
Wat doen sommige mensen weer moeilijk pff alsof jullie het niet kunnen hebben ofzoiets?? ik heb dit alleen geopend omdat idd wat Bert al zei er altijd veel oude troep in een hoek geflikkerd word en er nooi meer naar omgekeken word, waarom zou je het dan laten liggen als je er nog mensen mee kan blij maken zo gaat het snel en goedkoop... en BTW het hoeft niet gratis hoor, ik zal de mensen die onderdelen aanbieden en wat we nodig hebben een pm sturen met daarin de vraag of ze cker weten geen geld voor moeten hebben anders maak ik het gewoon over... en voor de rest vroeg ik niet om commentaar ofzo gewoon heb je wat oude troep of iets waar je niks meer mee doet zet het even neer dan komen wij daar wel uit...
 
Als je bepaalde onderdelen zoekt, kun je dat gewoon via het V&A gedeelte van dit forum. Zoals al gezegd, als iedereen dit soort dingen gaat doen, wordt het erg onoverzichtelijk hier.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg klote voor jullie wat er gebeurd is. Maar als ik dit toelaat, krijgen we steeds meer van dit soort topics.

Close

Edit: uiteraard kunnen jullie, net als iedere andere user, een topic aanmaken in het V&A gedeelte. Ook kun je dan vermelden dat je de spullen gratis wilt hebben, wat je reden daar ook voor is.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top