O.S.M -> Online Soccer Manager

OMFG, ik d8 dus serieus net dat ik genoeg geld had gehad om eto'o te halen(verkoop tevez), blijkt dit dus niet zo te zijn.

hoofdrekenen blijft moeilijk:(
 
Ahh, van jou heb ik dus Tevez gekocht. :#

Eens kijken wat hij doet bij mij. :p

Ik had btw Eto gescout, dure speler maar vind het nou niet bijzonder kwa stats. :p
 
mja, het komt dus door die 15% die je aan die transfer gedoe betaald, wat ik dus was vergeten.

mja, ik hoop dat eto'o het bij mij beter doet dan tevez, want ik heb em al best vaak laten trainen en komt steeds niets bij + dat die in de wedstrijden ook bijna niet scoort:|

succes met die kut aap:p

:!wie doet mij 2 miljoen cadeau
 
Gaat tot nu toe erg lekker! :) * klopt af *

2e positie nog steeds, evenveel punten als Boydm, doelsaldo lager. :'(

Zolang ik maar boven de 7e plaats kom ( doelstelling ) dan vind ik het prima! :W
 
Arsenal loopt lekker, even afkloppen!. K heb 31 milj te besteden maar aan wie of wat :X?. Stadion is al af, goede selectie met spelers :X
 
Hoppa 3-1 tegen Chelsea. :D

Dat krijg je ervan als je hard speelt @ rode scheidsrechter, 2 penalty's voor Malony, allebei erin. :D
 
hahaha :D

ook 2-0 gewonnen, alleen me halve team is dood op, toen ik ff weekie wegging had ik er niks aan gedaan, nu moet ik maar gaan fixen dat iedereen rust krijgt :D ik had ook ultee geownd in de beker zag ik, dus helaas ook geen rust meer tussendoor. vannacht boyd thuis
 
pfff team loopt niet, premium seizoenskaart bijna op, volgende week op vakantie....

Ik kap lekker met OSM, vind er toch geen hol meer aan....
 
Back
Top