Nutteloze foto's [Modemmers pas op...]

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Stevie


Tjeez...sorry hoor, maar zo pic zou ik nooit posten....weet niet waarom je in zo houding ligt....hmm...wil het eigenlijk ook niet weten.

:D Dit is toch een onzin-topic, dus alles mag :)
En ik lag in die houding om flink in mn kont geboord te worden nou goed... VOOR DE LOL NATUURLIJK! :p
 
Originally posted by Stevie
ind. je ligt voor lul...

of zei je nou lol?

Je kent mij duidelijk niet, en snapt de bedoeling van dit topic ook niet.
Wat boeit mij het nou wat men van mij vind, het is gewoon een droge foto toch :)
Ach hou er maar over op... Er zijn mensen die het wel droog vinden zonder er gelijk zo'n punt van te maken.
 
ikea.jpg


hebbuh?
 
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

En Sander, word je vaak in je aarz genomen ofzo dat je je benen zo ver kan doen
--------------------------------------------------------------------------------


Originally posted by Ogre

Hahahaha nee gelukkig niet :d
Vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg, nu lukt het niet meer.

Hahahahahaha :|

Je geeft zelf toe. Er wordt gevraagd: wordt je vaak in je aarz genomen? Antw: Nee, gelukkig niet.

Zelfde als: Drink je vaak bier?
Ant: Nee, gelukkig niet.

En daar haal ik dan weer uit: je doet het dus wel, maar gelukkig niet vaak.

sorry, dat moest er ff uit....wordt Ogre misschien wat meer bewust wat ie allemaal voor dingen brullt en laat zien...die misschien wel niemand mag weten.
 
Originally posted by Ruud
ikea.jpg


hebbuh?

toen ik nog klein was (echt, heel klein) heb ik wel es een stuk of 20 van die ikea potloden in me broek gepropt...en ow wat voelde ik me stoer toen ik ze de volgende dag aan me pappa liet zien :).
 
Originally posted by Stevie
Hahahahahaha :|

Je geeft zelf toe. Er wordt gevraagd: wordt je vaak in je aarz genomen? Antw: Nee, gelukkig niet.

Zelfde als: Drink je vaak bier?
Ant: Nee, gelukkig niet.

En daar haal ik dan weer uit: je doet het dus wel, maar gelukkig niet vaak.

sorry, dat moest er ff uit....wordt Ogre misschien wat meer bewust wat ie allemaal voor dingen brullt en laat zien...die misschien wel niemand mag weten.

Je weet echt niet waar je over praat, hij wil zijn pose graag aan de wereld laten zien, en er zullen vast wel mensen met humor zijn die het kunnen waarderen. Daarnaast maak je Sander blij met zoet spul zoals Malibu ed, niet met bier :)
 
Originally posted by Stevie


toen ik nog klein was (echt, heel klein) heb ik wel es een stuk of 20 van die ikea potloden in me broek gepropt...en ow wat voelde ik me stoer toen ik ze de volgende dag aan me pappa liet zien :).

Gisteravond?
 
Originally posted by Stevie
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

En Sander, word je vaak in je aarz genomen ofzo dat je je benen zo ver kan doen
--------------------------------------------------------------------------------




Hahahahahaha :|

Je geeft zelf toe. Er wordt gevraagd: wordt je vaak in je aarz genomen? Antw: Nee, gelukkig niet.

Zelfde als: Drink je vaak bier?
Ant: Nee, gelukkig niet.

En daar haal ik dan weer uit: je doet het dus wel, maar gelukkig niet vaak.

sorry, dat moest er ff uit....wordt Ogre misschien wat meer bewust wat ie allemaal voor dingen brullt en laat zien...die misschien wel niemand mag weten.

Wat flauw.. je doet je leeftijd geen eer aan.
Maar zoals ik al zei, ik ga er niet meer verder op in, dit is een lol-topic, geen ruzie topic.

Ik ben feesten, tabee!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top