Nutteloze foto's [Modemmers pas op...]

Status
Not open for further replies.
dragsterlover said:
vaak genoeg tegen hem gezegd, wat maken we ons druk hij is GONE. +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+
Een klein vogeltje vertelde me dat er zonet nog 'vetheid' in je post stond.. en verder niets.. geloof helemaal niets van dat je dat vaak tegen hem hebt gezegd.. :)
 
jullie willen goede indruk maken bij jullie lieve gijs, jullie zijn bang voor hem :L .
En durven niet eerlijk te zijn,kom op jongens geef toe,hij kan het toch niet meer lezen -:-
 
Dragster.. jij bent echt uber :L
1. Je hebt wel gelijk als je zegt dat ik niet eerlijk durf te zijn..
Als ik eerlijk ben @ hier dan wordt het een permanente ban voor mij
2. Als ik dan toch partij moet kiezen dan toch echt voor gijs, hij had iig nog wat nuttigs te vertellen.. en ja.. dat jij je dan op je pik getrapt voelt.. dat heb ik wel ervaren met meer friezen dat ze dat snel hebben.
3. En jij moet opzouten met: bang voor hem zijn.. 8er mn computertje ben ik echt voor niemand bang.. ook niet buiten.. maar de kans was toch 0.000000023231% dat ik gijs tegen het lijf zou lopen..
4. jij bent stom ft. achterbaks :L
 
hmmz dragsterlover begint zich een beetje als een kindje op te stellen.. Jammer maargoed, en btw, ik kende gijs helemaal niet, het gaat gewoon om het idee hoe je met mensen omgaat.. Als je misschien het topic "wie wil je in rl meeten" dan geeft gijs ook aan dat hij het eik helemaal niet slecht met je voor had.. Maja enuff said, waarschijnlijk dringt het toch niet door in jouw koppie :)
 
Ik vind het heel erg raar dat alles zo afgehandeld word, alles word gesloten en iedereen word gewarned. Maar ho maar dat er iets word verteld, begint weer op vroeger te lijken...
 
Gijsgoed.JPG


Nutteloos :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top