nrg velgen op een ice.. past dat zomaar ?

elmow

Well-Known Member
Ik zie op internet meerdere mensen die velgen van een nrg op hun ice hebben gezet.. kan dit zomaar ? Of moet je er iets voor aanpassen ? En passen de spatborden dan nog ?

Want een nrg velg is naar mijn weten 13 inch, en die van een ice 10.
 
Advertisement - register to remove this

Het past zeker alleen voor moeten er wel ringen tussen bij mijn typhoon.

Moest ik ringen tussen me adapter voor me rem doen weet niet zeker of dat ook bij ice moet.
 
Maar ik heb gehoord dat de diameter van de trommelrem niet hetzelfde zou zijn. Klopt dit ? want dan zou het achterwiel dus niet passen.
 
Dus als ik een setje nrg of miss runner velgen koop in de sd versie met 110mm trommelrem achter. Dan gaat dat gewoon voor en achter er zo op ?

En kunnen de spatborden er dan nog op ?
 
als je 110 mm achtevelg koopt dan pas t zo

Voor niet..

Remklauw meot naar achter en andere bus moet gedraaid worden voor de voorvork.
 
Arno said:
als je 110 mm achtevelg koopt dan pas t zo

Voor niet..

Remklauw meot naar achter en andere bus moet gedraaid worden voor de voorvork.

Dan laat ik het toch maar bij die ice velgjes die ik van je heb gekocht.. dan moet ik die maar in een leuk kleurtje maken. :)
 
idd als je 110 mm achtervelg koopt past deze direkt op de carter, en voor het voorwiel moet je een busje draien zodanig dat deze mooi gecentreerd zit erin.
 
voor zover ik weet hebbe mense met nrg velge ook een lc nrg blok :p dus niet alleen de velgen want denk dat dat indd ni past i.v.m remmen
 
zip monster said:
je hebt ook lc blokken met gewoon trommel rem

Beter lezen.. doorsnee van ice trommelrem is anders als nrg trommel rem :L
et gaat er hier tog om of die velgen passen? nou dus wssn niet op een ice blok zonder aanpassingen :) Dus wat doet het ertoe of er ook lc blokken zijn met trommelrem? :p
 
op sf.nl heeft iemand al denk 3 maanden een nrg 110 mm velg te koop :)

Nowitzy dude volgens mij... check v & a daar maar is Laurens.
 
mocht je nog geinteresseerd zijn, ik ben bzig met met runner velgjes op de ice-voorvork..
zal morgen ff foto's maken en posten (ouders op vakantie en camera mee 8[ )

in woorden.. bij je ice zit aan de rechter kant je kilometerteller; wanneer je de runnervelg op je as doet zal je aan de rechterkant een stukje as 'overhouden', er zit dus niets.. deze ruimte moet je opmeten en een buisje voor maken.(foto's zullen duidelijkheid geven ;))

van de remklauw adapter heb ik geen zin om te typen en daar zullen foto's duidelijkheid geven..8[

een runner SD achtervelg past btw zonder moeite op t blokje..(beide trommel van 110mm)

ciao
 
voorspatbord liep bij mij erg aan..
verder is alles pas te maken eh :p
maar je ice remklauw = afgestelt op 200mm schijf, een nrg velg (afhankelijk welke) is 190mm of 220 (imo kan je ALLEEN de 220 versie gebruiken en moet je dus je klauw verder naar buiten plaatsen..) of je moet natuurlijk meteen aan de monsterdisc van 280mm 8)

owja en alsje de goede nrg velg hebt.. kan je kmtelleraandrijver er nog gewoon op ;)
 
Back
Top