Nieuwtjes...

Nieuwe Twist 'n Go Magazine !
Om te beginnen: Karoshi's Typhoon 125 (met Karoshi) is te vinden met een volledige reportage in Twist 'n Go magazine (uk)
Niet alleen het artikel, maar ook foto's op de cover en bij de inhoudspagina :p

frontc.jpg


Komende maanden komen er nog meer Benelux specials in (ik weet van nix :rolleyes: ). Wie denk dat ze scooter special genoeg is om eveneens in het magazine te verschijnen... pm me...


Hebo Racing Replica uitlaat
... hij is reeds verkrijgbaar bij verschillende duitse shops als www.Scooter-Attack.com en www.Tunescoot.de. Over Nederland nog nix bekend. (als iemand wat meer hierover weet, let me know...)
Ander hebo nieuws zijn nieuwe stickersets en kleding en 4kleps membraan voor Minarelli Vertikaal (zie www.Scootermania.be)

tuningparts_4.jpg



Lexus look achterlichten...
Nu ook in productie voor Peugeot Squab (hoe ze daarbij komen, geen idee...), Yamaha Neo's, F12 (past geloof ik ook bij phantom en derbi senda) en Typhoon. Binnenkort ook voor NRG MC2/MC3.

Nieuws dankzij: www.Scooter-Attack.com


Stage 6 nieuwe producten
Ondanks dat Stage6 best een nieuw merk is breiden ze snel met nieuwe dingen uit:
* Gradenschijf
* DO 22mm kits (piaggio/peugeot/minarelli) met spruitstuk etc
* nieuwe cilinderkits voor onder andere Minarelli Vertikaal en peugeot AC
* zwevend oversized schijven voor oa aerox
Binnenkort ook vario's, koppelingen, rollen etc

Alle parts binnenkort ook sneller leverbaar in Nederland (via verschillende dealers)

tuningparts_3.jpg



BCD nieuws
Het was eigenlijk al heel lang beloofd dat ze met nieuwe dingen zouden komen. Eindelijk is het dan ook in productie nadat vorig jaar zomer de eerste ontwerpen er waren:
* monoseat aerox
* nieuwe 'restylede' sidskirts
* onderspoiler gilera stalker

Als de geruchten goed zijn komen er de komende maanden nog meer nieuwe kappen !

tuningparts_1.jpg



PM Tuning Carbon parts
Alle carbon parts zijn weer volop leverbaar bij PM Tuning waaronder ook een mooi voorspatbord voor Aprilia SR (nieuw model)

tuningparts_2.jpg



Als je altijd de nieuwtjes wil weten: alles is steeds te vinden @ Tuning Parts bij ST.net: http://www.scootertuning.net/tuning.php
(ook alle oude nieuwtjes)

enjoy :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

@ Razma

die peugeot squab lichten zullen bedoeld zijn voor TKR

dit is nl. een peugeot squab en ziet er identiek uit (iig het achterlicht) als van een TKR


pic
peusquab32.JPG
 
yes, I know, maar wat ik bedoelde: er zijn populairder modellen om een achterlicht voor te gaan maken dan deze :)

@ htvi: als ik me niet vergis is dat hetzelfde als phantom etc toch?
 
niemand zeker nog recentere 'echte' foto's van die monoseat?
volgens mij zijn die namelijk redelijk hoog, net een lomphoogachterkantje van een hayabusa monoseat..:D

razma weet jij mss hoelang dat ongeveer zou duren voordat bcd spullen in nederlandse winkels terecht komen?
 
Originally posted by CiRox
razma weet jij mss hoelang dat ongeveer zou duren voordat bcd spullen in nederlandse winkels terecht komen?

dan kan wel ff duren aangezien de importeur in NL er helemaal nix voor doet en zelfs nog niet eens alles in voorraad heeft :|
 
ah nog een mono seat voor een aerox erbij :)
ziet er netjes uit, net zoals die side skirts

[offtopic] Inne, check zometeen je mail [/offtopic]
 
Laten ze eens een achterlicht voor Speedake maken :p

Neh, ik weet al hoe ze denken.

" Die oude hap levert geen geld op" :'( :'(
 
ik las nog wat op de scooter mania site... bij news :)

News
Update : 04/05/2004

HOT HEBO NEWS : MANSTON REVOLUTION 2004 op komst !
Doel : Meer vermogen & meer koppel. Target : Fastest 70 kit in the market. We (HEBO) will show it !!
Ref code : HR4000261MR R & HR4000221MR R
Foto kop : Manston Racing Revolution / Manston Racing / Manston Replica

projectmrrevo.jpg


HOT YASUNI NEWS : C21 voor MINARELLI LC.

Prijs : 350 EURO
Tub910CK
Leverbaar binnen enkele dagen.
Eerste bestelling staat klaar in Canovelles.
(Spanje)
Extra Race demper ook verkrijgbaar.
c21.jpg
 
zullen we het niet weer over de "manston revolution" gaan hebben tot er daadwerkelijk een nieuwe cilinder is waar hebo op staat en niet een ingegraveerde naam van een of ander discutabel bedrijfje...
 
Originally posted by Razma
yes, I know, maar wat ik bedoelde: er zijn populairder modellen om een achterlicht voor te gaan maken dan deze :)

@ htvi: als ik me niet vergis is dat hetzelfde als phantom etc toch?

Ze zien er van buitenaf zo goed als identiek uit maar ophangpunten ? geen id
 
Zo die nieuwe yasuni uitlaat ziet er wel grof uit.. maar voor wat voor cill's zou hij bedoelt zijn? En hoever zal hij wel niet bij je achterwiel uitsteken man :p
 
Volgens mij bestaan die c21's al. Ik heb er ooit volgens mij een opic over gezien. En dat is geen revolution op je plaatje dat zijn gewoon een paar verschillende koppen voor een manston, tjek thread over manston revolution maar.
 
jah en die topics die je hebt gelezen, zijn wss de topics die zijn aangemaakt hier omdat men ook dit plaatje had gezien.. :rolleyes:
maar er zijn nog geen 'echte' foto's...en ook nog niet ergens in het echt te bewonderen..
 
Back
Top