Need for Speed: Undercover

Even je iso bestandje mounten met deamon tools, had ik ook.

Verder Paul.dll + je crack tussen je driver/program files/nfs undercover planten en je kan draaien.

Succes ;)

Haha dankjewel man. maar effe simpeler want computers is niet mijn ding laat staan de taal *D.

Wat is een iso bestandje en wat is deamon tools + hoe kom ik aan die paul.dll want op het begin van dit topic staatie wel maar de link doet het niet meer. Haha maar ben wel dankbaar voor je uitleg maar graag in het "nederlands" :#
 
k dan, komt ie :)

Deamon tools is een progammatje dat er voor zorgt dat je computer denkt dat er een cd in je cd/dvd-speler zit. Dit is nodig om het spel te kraken.

Deamon tools kan je downloaden via google. Gewoon eventjes zoeken. Als je dat gedownload hebt installeer je deamon tools. Die staat dan als het goed is rechtsonderin je beeld. Een rood vlakje met een bliksemstraal erin.

Rechtermuisknop hierop en klik op virtuele cd/dvd-rom. Dan kies je de bovenste (apparaat0:leeg oid), dan mount imagine. Dan zoek je even de map op waar je spullen van undercover in staan die je gedownload hebt. Daar staat een .iso bestandje tussen. Klik daarop.

Dan ben je klaar met deamon tools.

Blader via windows verkenner even naar je map waar de gedownloade spullen staan van undercover. Daar staat als het goed is ergens een map met Crack erop. Die klik je aan en dan staan er volgens mij 3 dingen. 1 is de crack, 1 is Paul.dll en 1 is de read me.

Kopieer de crack (meestal nfs genaamd) en paul.dll naar de map waarin je nfs undercover hebt geinstalleerd. Dus meestal is dat c:/program files/NFS undercover

Dan kopieer je ze daarin en overschrijf je de originele bestanden. Als het goed is kan je hem dan draaien.

Succes ;)
 
k dan, komt ie :)

Deamon tools is een progammatje dat er voor zorgt dat je computer denkt dat er een cd in je cd/dvd-speler zit. Dit is nodig om het spel te kraken.

Deamon tools kan je downloaden via google. Gewoon eventjes zoeken. Als je dat gedownload hebt installeer je deamon tools. Die staat dan als het goed is rechtsonderin je beeld. Een rood vlakje met een bliksemstraal erin.

Rechtermuisknop hierop en klik op virtuele cd/dvd-rom. Dan kies je de bovenste (apparaat0:leeg oid), dan mount imagine. Dan zoek je even de map op waar je spullen van undercover in staan die je gedownload hebt. Daar staat een .iso bestandje tussen. Klik daarop.

Dan ben je klaar met deamon tools.

Oke deamon tools heb ik gedownload en ben ook in die map. Kan alleen het .iso bestandje nergens terugvinden. Alleen .dll :? NFS komt van een DVD af dus heb hem niet van een site. Misschien moet ik nog iets downloaden zoals dat reloaded ofzo...

Dus in het kort:
Heb de DVD met NFS erin gedaan... Geinstaleerd... En heb nu een map met heel veel .dll en mapjes zoals Cars, Credits, Effects, maar geen .iso! En als ik het spel erin laat heb ik ook nog op :E schijf het spel zelf met mapjes als Cracks e.d. + ook nog een hoop .dll maar ook daar geen .iso!

Hoop dat je snap wat ik bedoel :)
 
Last edited:
Als je hem geïnstalleerd heb dan hoef je dat .iso helemaal niet te gebruiken. Dat gebruik je alleen maar OM hem te installeren als het spel in een .iso is ingepakt, niet om hem te draaien.

Als je hem op de schijf hebt staan is het gewoon een kwestie van crack eroverheen en gaan.
 
Als je hem geïnstalleerd heb dan hoef je dat .iso helemaal niet te gebruiken. Dat gebruik je alleen maar OM hem te installeren als het spel in een .iso is ingepakt, niet om hem te draaien.

Als je hem op de schijf hebt staan is het gewoon een kwestie van crack eroverheen en gaan.

Oke begin het nu een beetje te snappen maar zit nu in die map crack maar daarin sta geen paul.dll alleen "nfs" en "rld-nfsk". maar in de map van undercover zelf op me :E schijf waarin ook crack en autorun enz.. staat zijn ze er wel. weet niet of ik die moet kopieren? Straks verneuk ik de boel *D En paar reacties terug zei iemand paul.dll hoef je niet te gebruiken maar als ik dat niet doe blijft er niks meer over en kan ik nog niet spelen haha maar bedankt in ieder geval allemaal!

Als je hem op de schijf hebt staan is het gewoon een kwestie van crack eroverheen en gaan.

En hoe kom ik aan zo crack? Ik heb meerdere cracks gedownload maar krijg er geen 1 geopend en plakken in me NFS map helpt ook niks. dus wat bedoel je met kwestie van crack eroverheen...
 
Last edited:
wtf ik heb hem nu ook ik draai met mijn
2.44 ghz dual core (4.88 dus in totaal)
ati radeon x800
4gb ram
vista
320gb hdd
maar mijn cpu krijgt een hartaanval draait fulltime op 100% met alles op low hoe is dat op te lossen?

Is dat nieuw ? Denk eerder dat je core's 1.22GHz zijn. ;) 4.88GHz zou mooi wezen. :D
 
Nope. Ik heb 2x 1600MHz , wat inhoud op 2400MHz ( 2.4GHz ). :)

// edit : Dus niet 4800MHz ( 4.8GHz ). :p
 
Last edited:
ik heb nu een crack gedownload en in me map gezet maar krijg nu een foutmelding. Iemand hier ervaringen mee en wat er tegen te doen? Ben ondertussen een week verder en begin het nou wel beetje zat te raken. Iemand een oplossing
 
Op mijn pc draait echt uber belabberd en op me broertjes pc draait gewoon moeiteloos ... We hebben bijna hetzelfde pc, en zelfde settings, zelfde files. :X
 
ik heb nu een crack gedownload en in me map gezet maar krijg nu een foutmelding. Iemand hier ervaringen mee en wat er tegen te doen? Ben ondertussen een week verder en begin het nou wel beetje zat te raken. Iemand een oplossing
Zoals hier boven staat gewoon orgineel kopen..

Ik vraag me af of je download (dvd) uberhaupt al goed is, en als dit soort simpele handelingen je dan niet lukt kun je het beter origineel gaan halen..

Je moet gewoon een goeie basis hebben (een goeie release dus zoals die van reloaded, dan heb je alles erbij wat je moet hebben en loop je niet zo te kloten als nu;))

Klinkt een beetje kort door de bocht maar je moet gewoon logisch na denken, en GOOGLE is altijd online.. ;)
 
Zoals hier boven staat gewoon orgineel kopen..

Ik vraag me af of je download (dvd) uberhaupt al goed is, en als dit soort simpele handelingen je dan niet lukt kun je het beter origineel gaan halen..

Je moet gewoon een goeie basis hebben (een goeie release dus zoals die van reloaded, dan heb je alles erbij wat je moet hebben en loop je niet zo te kloten als nu;))

Klinkt een beetje kort door de bocht maar je moet gewoon logisch na denken, en GOOGLE is altijd online.. ;)

Ja je heb gelijk. Maar speelde NFS altijd op Playstation, maar heb ik verkocht dus moet nu via PC, alleen had niet verwacht dat het zo moeite kostte (voor mij dan haha). Maar kan niet begrijpen dat ze op internet je dood gooien met die Serial Codes en voor registratie is niks te vinden.

Trouwens, die Reloaded versie waar jij het over heb, heb ik al lang gedownload een keer maar krijg dat ding maar niet geopend. Hij geeft aan via een lijst openen of via een site, maar schiet je ook niks mee op.

In ieder geval bedankt voor de moeite en uitleg!
 
Ja of je denkt dat je de reloaded versie had:p

Een GOEIE reloaded versie, die kan je gewoon mounten met daemon tools (het iso bestand wat je download), van daaruit installeer je hem (evt een serial invoeren die ALTIJD mee geleverd is in het .NFO bestand) daarna open je de dvd en staat er een mapje crack.. die zet je over de orginele exe heen en je kan spelen..

Dit is ook van toepassing op een GOEIE reloaded versie van Need for Speed Undercover
 
Dat vind je ook niet op google.... Neem eens een kijkje op piratebay, mininova en torrent-finder. Dit zijn torrent site's, hiervoor heb je een programma nodig om deze bestanden binnen te halen zoals Bitcomet, bitlord etc. Geen snelle site's maar wel gratis.
 
Back
Top