Msn virus ?

[5th] Douwe

Lets Hiv...
Hi,

Ik krijg van best wat mensen steeds een engels bericht via msn, nu blijken anderen het bij mij ook te krijgen iemand hier bekend mee ?
 
Advertisement - register to remove this

Dit bestaat al een tijdje, dat zijn inderdaad virussen.

Vaak zijn het van die berichten van:
Hey, ben jij dit?! http://www.xxx.xx/?x=*jeemailadres*

Maar dan ook in het engels enz, die link lijd dan weer tot een virus. Vaak als je googled op de zin die jij verstuurd, vind je altijd wel een fix die het virus kan verwijderen.
 
Haha krijg die bericht ook altijd van mensen. :p

Ook wellis van " Jij naakt ? :D " , en dan zit er een link in verwerkt... Ik weet van mezelf dat ik nog nooit een naakt foto heb laten maken dus... :rolleyes:

Negeren , en proberen te verhelpen via Google is 't makkelijkste. :)
 
Ok, als ik er weer 1 krijg maar eens opzoeken, ik heb er overigens nooit op geklikt ofzo dus moet op een andere manier op me laptop gekomen zijn.
 
Als je er al mee in aanraking bent gekomen..

Kan je het beste je wachtwoord van je MSN Passport veranderen

en dan gewoon je virus software gebruiken ;)

PS niks in quarantaine zetten 8P
 
Als je er al mee in aanraking bent gekomen..

Kan je het beste je wachtwoord van je MSN Passport veranderen

en dan gewoon je virus software gebruiken ;)

PS niks in quarantaine zetten 8P

Als ik me wachtwoord wil veranderen moet ik een mail krijgen met instructies, die krijg ik niet...

Viruscanner vind niks (avg)
 
Dus het zit op je eigen PC !? :eek:

Als ik me wachtwoord wil veranderen moet ik een mail krijgen met instructies, die krijg ik niet...

Viruscanner vind niks (avg)

jah, infecteerd wat msnbestanden dacht ik...

daarom is een herinstall ook het makkelijkst, zijn al die bestanden gewoon weer goed ;)

Je account info(wachtwoord) staat in een database

Het is een soort Trojan effect :|

Dus beter verander je het wachtwoord + compleet nieuwe msn verwijderen/installeren ;)
 
Nee dat bedoel ik niet , het zit ook gelijk op diegene zijn PC waar je die link naar " stuurt " ?

Logisch dat het op je eigen PC is , anders zou je PC die link überhaupt niet sturen...
 
Lijkt mij idd ook dat als je er op klikt, je het dan pas zelf hebt.
En dat je ze van andere mensen krijgt, wijs ze op een fix ofzo.
Maar gewoon niet op drukken, heb er zelf overigens al een tijdje geen last meer van.
 
Tuurlijk is het pas als je op de link drukt, anders ,, haal '' je niks binnen.

Ik vindt het zo mooi, dit virus zwerft al sinds ik MSN gebruik rond en nog trappen mensen erin. :D
 
Back
Top