MP3 speler

mvanwinsen5

Scary Scoots
Ik ben dus van plan om een mp3 speler aan te schaffen. Ik heb al wat rond gekeken op het internet maar zie zoveel verschillende merken en types. Mijn vraag is dan ook wie er ervaring mee heeft, waar ik op moet letten enz.

Het belangrijkste voor mij is dat het geluid goed is.

Als je eventueel sites weet waar ze goedkoop worden aangeboden met een goede kwaliteit hoor ik het graag :D
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb zelf een I-River 380T :) bevalt mij echt heel goed. Super geluidje (icm philips oordopjes) Bediening is ook makkelijk, al moet je hem in het begin wel ff doorkrijgen. Ligt lekker in je hand, volume en verder en terug met de joystick. Heeft me 160Euries gekost bij: www.bestekeus.nl
als je wil vergelijken en ervaringen wil lezen van verschillende merken en tiepes. www.kieskeurig.nl

foto:

IMG_0027.jpg
 
Originally posted by Doosbewoner
Ik heb zelf een I-River 380T :) bevalt mij echt heel goed. Super geluidje (icm philips oordopjes) Bediening is ook makkelijk, al moet je hem in het begin wel ff doorkrijgen. Ligt lekker in je hand, volume en verder en terug met de joystick. Heeft me 160Euries gekost bij: www.bestekeus.nl
als je wil vergelijken en ervaringen wil lezen van verschillende merken en tiepes. www.kieskeurig.nl

foto:



hoeveel nummer kunnen er ongeveer op een 128 mb mp3 speler, zat zelf namelijk te denken aan een 256 mb geheugen
 
Originally posted by aerox terror
tuner is miss ook leuk om erop te hebbenm

Zit ook op die van mij :p Maar het ontvangst is vaak slecht bij die dingen, das mijn ervaring en die van een maat van me (had een Zilion maar die ging telkens kapot) BTW die 380T is met 128MB (ook verkrijgbaar in 256 en 512)
 
Het aantal nummers ligt puur aan wat je gebruikt, hij ondersteund: MP3, WMA, ASF en OGG. Ik heb er meestal rond de 30-35 nummers opstaan. Dat zijn enkele wma96 nummers en 128 - 192kbs MP3. Je kan het ook voor jezelf uitrekenen door wat nummers te pakken en kijken hoe groot ze zijn. Ik vind persoonlijk 128MB wel voldoende, maar volgende x kies ik toch wel wat meer. Battarij gaat overigens 24u mee (volgens boekje) maar dat haalt ie niet hoor, ik luister elke dag meer dan 30min en doe iets meer dan een week ermee.

succes :)
 
iHP-100-4(2).jpg


2 dagen in me bezit, kheb hem nog niet gebruikt. geen tijd gehad om de manual door te nemen,

prijs was 349 bij dixons:)


Volledige specificaties:

Afspeelbare bestandsformaten : MP3 + WMA
Opslag medium : Harddisk
Meegeleverd geheugen : 20000 Mb
Interface : USB
Gehoorbesherming (AVLS) : Nee
AB in hoofdtelefoonsnoer : Ja
Bassboost : -
Batterij indicator : Ja
Design : Magnesium/kunststof
Digitale uitgang : Ja
Externe microfoon aansluiting : Ja
Frequentiebereik : 20Hz - 20 KHz
LCD scherm : Ja
Gewicht : 160 Gram
Afmetingen : 60x105x19 hxbxd mm
Instelbaar opnameniveau : Nee
Introscan : Ja
Gebruikt type batterij : Ingebouwde Lithium batterij
Oplaadbaar : Ja
Optische Line in : Ja
Shockbestendigheid : -
Speelduur accu of batterij : 16 Uur
Kleur : Aluminium
Meegeleverde accessoires : LCD afstandsbediening
Sennheiser MX300 stereo oortelefoon
Opname microfoontje met clip
Oortelefoon verlengkabel
USB aansluitkabel
Lederen beschermhoes met met riemclip
Line-in kabel
Handleiding

Meegeleverde software : Software CD en drivers

Minimum systeemeisen : -
Analoge uitgang : Ja
 
Ik heb deze, MPIO FL100 256 mb (genoeg voor iets meer dan 2 cd's @ 192 kb/s) , 8 maand in bezit: Erg tevreden mee. Tip haal wel andere dopjes, de seinheisser klinken heel zuiver alleen erg weinig bas te bekennen, heb nu sony en klinkt stukken beter :)

FL100_04_front.gif


Prijs: € 189,- @ www.mp3cdspeler.nl

Specificaties:

Standaard geheugen 256MB
Uitbreidbaar door middel van SD of MMC kaarten
Ondersteunde formaten MP3, WMA
Grafische LCD display met backlight
ID3-tag support
Connectiviteit USB 1.1
Encoding bitrate 8 ~ 320Kbps
Firmware upgradeable
Stereo oortelefoon set
Maximaal vermogen 2x6 mW
Frequentie bereik 20 - 20.000 Hz
Batterijtype 1x AAA Batterij
Batterij speelduur tot 11 uur
Afmetingen 40mm x 79.5mm x 14.2mm
Gewicht 41.5 Gram
7 Equalizer presets
Signal to Noise speler > 85DB
Signal to Noise tuner > 45DB
Kleur zilver & chroom
Behuizing aluminium
FM tuner
Voice recorder en FM recorder
1 jaar volledige fabrieksgarantie
Website fabrikant www.mpio.com
Ondersteunde besturingssystemen

Windows 98/ME/2000/XP
Mac Os X

In de doos

Mpio FL 100 256MB
Stereo oor telefoon
Polsband + Neckstrap
Lederen beschermhoesje
USB Kabel
Handleiding
AAA alkaline batterij
Installatie CD
 
Last edited:
voor 249,- is nu een ipod 10GB in de aanbieding bij de bijenkorf, misschien een goeie tip? (tot 10 april meen ik...)

Deze twee sites zijn ook wel leuk om nog even op rond te kijken, succes ermee :)
klik 1
klik 2
 
Beter koop je iets van 10GB.

Ik weet niet naar wat voor soort muziek je luistert maar als je bijv trance luistert zoals als ik en dan toch al op gemiddeld 11 mB per nummer uitkomt is zo`n ding gauw vol.
 
Ik heb een ipod met 30gb, hij is wel zwaar das het nadeel maar je kan er echt zat livesets e.d. op kwijt, en dat was voor mij de reden om een ipod aan te schaffen. :)
 
kheb een MSI MegaStick. Bevalt me zeer goed, mooi geluid icm Philips oordopjes. Incl. voice recorder en makkelijk te gebruiken als je front USB hebt. Kheb er GP alkaline batterijen inzitten, gaat erg lang mee (bij dagelijks gebruik 30 min. gaat hij denk ik 1,5 week mee). Ziet er ook leuk uit:
48296-small.jpg

€125.
Alternatieven: Apacer Audio Steno BP300 - 256 MB €105, PenDrive Plus MP3 - 256 MB €115
 
Je moet een Thomson nemen met 64MB geheugen, lijkt weinig maar die kun je zelf uitbreiden met een SD card, super klein, veel software dr bij, oorschelpjes en het geluid is afhankelijk van je MP3, gewoon 192 kb nemen
 
Originally posted by Tony
kheb een MSI MegaStick. Bevalt me zeer goed, mooi geluid icm Philips oordopjes. Incl. voice recorder en makkelijk te gebruiken als je front USB hebt. Kheb er GP alkaline batterijen inzitten, gaat erg lang mee (bij dagelijks gebruik 30 min. gaat hij denk ik 1,5 week mee). Ziet er ook leuk uit:
48296-small.jpg

€125.
Alternatieven: Apacer Audio Steno BP300 - 256 MB €105, PenDrive Plus MP3 - 256 MB €115

Ik zag die MSI ook ergens staan en voor dat geld leek mij het wel wat. Maar is 128 mb wel voldoende? en heb je hem via het internet besteld ? en zo ja; waar ?
 
Back
Top