Motor ophangrubber keeway

Telefonica2.

Well-Known Member
Goedendag allen.
Ik ben met een Keeway hurricane bezig waar nieuwe blokrubbers in moeten.
Nu kan ik deze werkelijk nergens vinden(behalve 1 site in het buitenland welke er maar 1 heeft)
Hebben jullie nog ideeën?Automaterialen zaken hebben ze niet en kunnen hem niet bestellen, Ook scooter zaken niet helaas. mvg robert
1705144195005.png
 
Advertisement - register to remove this

Zit je met de 35mm OD wel goed?
Ik kom silent blocks tegen onder Keeway Hurricane met andere maten.
Groet,
 
Last edited:
Klopt en dan krijg je hele kleine.
1705149595192.png Spreek uit ervaring.Ze zijn al door meerdere bedrijven opgemeten en ook door mij zelf.
Ik heb ze van Zandri(de link van @WEBRacing ) en die zal ik in moeten korten.

Hier is er 1 te bestellen maarja daar heb ik niet veel aan. Zijn beiden stuk.
@Sparky De motoren van keeway/CPI en generic zijn vrijwel gelijk en ook hier kon ik niks vinden betreft de ophangrubbers.
 
Helaas is t rubber alleen te krijgen in t buitenland en hebben ze er daar maar 1 stuk. Ik ben naar RB Wheels in zwolle geweest en na dat de eigenaar veel rond gebeld heeft en zijn uiterste best gedaan heeft om de rubbers te vinden is het niet gelukt. Dus kwam hij met lagers aan en deze passen.
Wel moeten er in totaal 2 per kant in maar goed. liever dat dan niks. Ik heb er iig 1 en de rest volgt dinsdag. Dan gaan we zien hoe t allemaal gaat!
 
Het zijn moeilijke scooters qua onderdelen om te vinden deze dagen.
Misschien zou je die maat die je noemde 35x20x10 op aliexpress kunnen vinden als je dat in de zoekterm invult,
grote kans dat je daar wat kan vinden na wat zoekwerk.

Had je deze al gevonden?
Al lijkt me dat wel een andere maat dan die je laat zien.

Wel een leuke scooter trouwens om een minarelli kort blok onder te hangen met de 10 inch wielen.
 
Last edited:
Ja die gaan in t subframe. Die heb ik niet nodig. Echt die het blok in gaan.1705788423636.png
Post automatically merged:

Het zijn moeilijke scooters qua onderdelen om te vinden deze dagen.
Misschien zou je die maat die je noemde 35x20x10 op aliexpress kunnen vinden als je dat in de zoekterm invult,
grote kans dat je daar wat kan vinden na wat zoekwerk.

Had je deze al gevonden?
Al lijkt me dat wel een andere maat dan die je laat zien.

Wel een leuke scooter trouwens om een minarelli kort blok onder te hangen met de 10 inch wielen.
Spijker op de kop als t gaat ok specifieke delen. Cilinder en uitlaat zijn zo gevonden. Hij moet eerst langs rdw voor een kenteken.daarna zien we wel. Ik heb er nog 1 waar een mina onder gezet gaat worden haha
 

Attachments

  • 1705788423820.png
    1705788423820.png
    359.9 KB · Views: 5
Last edited:

He is alive!

Het is nog een snor(hoewel hij dus geen kenteken meer heeft officieel)En word klaar gemaakt voor een nieuw kenteken en omgekeurd tot brom.
Op de uitlaat zit een e-keur en er zit een prop in. Ook de uitlaat mond loopt horizontaal dus dit zal geen problemen geven. 2 lagers aan weerskanten: 6300-2rsh en hij past perfect. Weerskanten allebei met rubber sealed lagers ivm vocht uiteraard.(lucht filter is ook best bijzonder)
 

Attachments

  • 20240125_192222.jpg
    20240125_192222.jpg
    141.3 KB · Views: 2
Last edited:
Oke. Heb van de week een BTC gekocht voor naar t werk,Deze zou op de carb na goed moeten zijn.(Je verwacht t niet maar de Hyosung doet t ff niet haha)
Het schreeuwende geluid tijdens starten verraadde al dat er iets niet goed is(compressie 5 bar...).
Kreeg daar ook een keeway hurricane mee voor 50 euro. Compleet en kenteken.
Vrijwel alles over gebouwd en sul loopt en kan legaal de weg op. Alleen knipperlichten werken niet achter en achterlicht werkt totaal niet. Van de week eens naar kijken. Blokje komt langzaam los(die van een eerdere video) Liep in t begin traag naar de 30 en bleef daar een tijd hangen. Nu gaat t steeds sneller en beter. Sproeier is koffie met melk bruin dus de afstelling zou goed zijn. En begint steeds soepeler en fijner te rijden. T weggedrag valt me ook best mee. Komen steeds verder. Ik ga de hyosung weer lopend maken(te veel olie bij de benzine gedaan met een half slaperige kop) en dan gaat hij weg. Waarschijnlijk gaat de kymco new dink ook weg. T plan is de BTC voor woon en werk te gebruiken en de keeway voornamelijk voor de lol. Uitlaat is begrensd en tot dus ver is de max snelheid zonder vario ring 55( komt steeds meer bij omdat hij los begint te komen). Al met al heel blij! behalve de btc maargoed. Spullen zijn besteld en hopelijk volgend weekend er mee beginnen.
 
Back
Top