MotoGP 3 (of 2)

het ziet er bizar onrealistisch uit, ik zie je door 10 km zand rijden, en nog zit je op je fiets, bij gp500 had je echt al 7x op je plaat gelegen
 
ik was net aan het oefenen weer, heb de knoppen al weer op de juiste plek iig :p

tis bij mij altijd vet goed of elke bocht de grindbak in.. volgens mij kan dat ook alleen bij dit spel hehe... nog ff oefenen dus
 
Bij mij ook hoor, eerst 20 ronden elke keer op je bek, maar wel hard gaan, en dan zet je opeens in een startronde 1.20 neer op LeMans...
 
mjah, bij mij gaat het de ene keer echt vloeiend.. de keer er na kan ik gewoon 20x in 1 ronde op me bek gaan :x

ben dus niet echt goed, maar af en toe wil het wel aardig :p
 
hmm heb gp3 maar krijg het op de 1 of andere manier niet geinstaleerd :(

blijft hangen bij de installatie als hij bij Track vallencia is :p

maar GP2 heb ik ook en doet t wel :p
 
ik heb net 1:20:35 gereden op lemans, ook 4 keer naast de baan ofzo... maar zie al weer dat dat nog niet heel stoer is..ff verder oefenen dan maar
 
heb een vraagje..

heb dit spel gedownload via torrents,
en als ik de map open zie ik allemaal .RAR bestanden en nog iets:p


[IR]http://i1.tinypic.com/1zwhkyd.jpg[/IR]

*Klikbaar*

Wat moet ik nu doen? :$
 
jah snap ik :p
en allemaal uitpakke in die map ofwat ?

sorry ben beetje noob op gebied van computers

[edit: werkt niet :p als ik ze doe uitpakke krijg ik allemaal vage cijfertjes enzo in beeld.. Effe ergens anders downloaden..
 
Last edited:
het is mogelijk hoor die 1.11 maar met de hoeveelheid tijd dat dennis em al heeft als speelbaar betwijvel ik het ook wel een beetje:p

heb 1.16 gehaald daar zat men 2.5 sec straftijd al bij :)
le mans met rossie motor beetje met de gears geprutst
 
!!!aerox!!! said:
jah snap ik :p
en allemaal uitpakke in die map ofwat ?

sorry ben beetje noob op gebied van computers

[edit: werkt niet :p als ik ze doe uitpakke krijg ik allemaal vage cijfertjes enzo in beeld.. Effe ergens anders downloaden..

dan heb je een corrupt bestand ertussen
voor volgende keer als je weer een spel download en je krijgt weer allemaal rar files gewoon 1 rarfile openen en downloaden hij pakt de andere vanzelf mee:)
 
Back
Top