mini kartbox ervaringen?

Thomas

Senior Member
omdat m'n malossi e13 beetje teveel geluid maakt wou ik deze kopen:

big10002-0.jpg


Maar scheelt dit veel in geluid? heeft iemand het wel eens getest? ze hebben hetzelfde filter ook bij jos dijkman zag ik.
 
Advertisement - register to remove this

dit filter zal waarschijnlijk net zo veel lawaai maken ,ik heb m zelf wel gehad maar nooit gebruikt , wel uit elkaar gehad en dus goed bekeken.

imo is het een leuk filtertje maar is net als een powerfilter , alleen zijn de luchtinlaten vrij lang ,deze zou ik zelf aanpassen en ook het suim eruit halen.

een grote kartfilter werkt wel wat meer tegen lawaai.
 
ik had deze dus overkocht van melf, hij zegt zelf al dat hij het niet getest heeft.

hij heet trouwens mini maar echt mini is hij niet hoor. hij is alle kanten op te draaien, wat wel erg gunstig is!
ik heb hem een tijdje op een straatscooter gebruikt, en geluid tov andere powerfilters is zeker minder. het is iets zwaarder en 'zachter'.

ik moest ook 2 maten kleiner in sproeier door de filter, vergeleken met een e13 :D

enige nadeel is dat de filter nog weleens wil loskomen van de aansluiting. dit heb ik opgelost door er gewoon even een stuk tape omheen te doen.

hij is trouwens te koop dus bij intresse (hoef er niet veel voor).

grtz Ken
 
ik heb zo'n 'malossi' kartfilter maar die past helaas niet op m'n zip sp, komt tegen het frame aan. hoe heb jij het dan zitten melf?

heb je m wel in de buddy dan? ik gebruik gewoon pvc bochtjes om het pas te krijgen. alleen heb ik een neo's en f12 met kartfilter in de buddy , dat is compleet anders , ook zit daar het spruitstuk naar voren ipv naar achter.
 
Back
Top