minarelli horizontaal

rick1

New Member
hoi , ik heb een vraagje over mijn sr , ik rijd met een dr70 , 21 mm , mallosi multi var en als uitlaat heb ik nu een yasuni c16 alleen is deze nu doormidden gescheurd, nou wil ik deze gaan vervangen alleen zie ik dat de yasuni c16 in 2 verschillende varianten komt .. maakt dat nog wat uit of kan ik sowieso beter een andere uitlaat kopen?
voorbaat dank
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat je beter af ben met een Yasuni R , omdat je Cilinder immers laag Toerig is , Tevens vind ik de Carburateur ook wat aan de grote kant.
 
Een Dr 70 is een Prima Cilinder voor dagelijks gebruik, gecombineerd met een Yasuni R... Goede Acceleratie , en Flinke Topsnelheid .
Een Stage 6 Streetrace is een verbeterde Dr 70 (afwerking is beter).
Wil je persé met een Yasuni C gaan rijden ? dan kan je beter een Stage 6 Racing gaan Monteren , de Cilinder is Hoogtoerig , en heeft een hoogtoerige uitlaat nodig / Race Krukas ,en grotere Carburateur ( 21 MM ) om in de perfecte Powerband / prestaties te komen .
Let op ! .. is wel een toerenbeuker, en niet echt geschikt voor lange afstanden plank gas . en met de juiste Set Up ... Knalt je Scooter zo over de 120 Km/u heen.
 
is dat dan de stage 6 mk II ? bedankt vast !! en ga ik dan op mn achterwiel denk je ? zonder als een malle aan mn stuur te trekken uiteraard
 
Racing MK2 voor Minarelli Horizontaal, is de opvolger van de Stage 6 Racing cilinder.
Zeker weten dat je Wheelies maakt , mits je afstelling goed is , en je vertanding kort / standaard is .
 
Let op ! Ga Shell V Power Tanken , of (nog beter ) .. BP Ultimate, gebruik ook goede Olie , dus geen Zooi van de Action. en verhoog de Hittegraad van je Bougie.
Begin hoog in Sproeier , bouw dan af zodat de juiste sproeier gevonden is , te kleine sproeier kan warm / Vastloper veroorzaken.
 
Back
Top