Aangeboden Minarelli hori onderdelen GOEDKOOP! MHR replica - Rs24 - Mhr team99/Hr2 - Oko etc!

Status
Not open for further replies.

ferencz

Well-Known Member
Hierbij bied ik een aprilia sr in onderdelen aan!

Voor alles geld: BIEDEN!
GAAT VOOR LEUKE PRIJSJES WEG!


Het gaat om de volgende onderdelen (Zie helemaal onderaan voor foto's!);

- Mhr Replica cilinder 70cc pen12.
Cilinder is in zéér goede staat, als nieuw! Nieuwe zuiger, wand is glad. Cil.kop heeft klein beetje detonatie.
- Hebo Racing2 uitlaat. Uitlaat is gebruikt, is met flens etc. Mag weg voor leuk prijsje!
- Mhr team '99 uitlaat. Uitlaat is in redelijke staat. Heeft roest bij de voorbocht, en ietsjes verder. Achterop de uitlaat heeft hij ook een deukje. Verder super presterende uitlaat! (Zonder flens, zie foto's voor deukje etc).
- Mhr RS24 schokbreker. Nette staat! Wel gebruikt, paar plekjes. Verkocht!
- Powerone pen12 as. Loopt soepel, zonder speling op big-end & draad is nog als nieuw. Net asje. Verkocht!
- Oko 28mm "black-edition". Goedwerkende nette carburateur.
- Mhr wingbell. In nieuwstaat. Verkocht!
- Originele poulies, origineel spruitstuk. Beide in goede staat. Poulies recht, spruitje goed.


Ik heb hier ook nog een aantal aprilia sr (minarelli horizontaal) onderdelen te koop.

Het gaat om de volgende onderdelen(alles mag los weg! Zie foto's!):

- Aprilia Sr frame. Zonder kenteken wel 100% eerlijk.
Frame is in zéér goede staat, geen lakschade/roest oid. Voorvork/Kroonstuk gewoon goed&netjes, tnt clamp recht sportstuurtje, en complete koeling. (Mag allemaal los weg, frame dus ook kaal).
- Complete kappenset. Mogen los van elkaar weg, sommige nieuw lakje nodig. Gepolyesterde voorkap etc. ( Ideaal voor project oid).
- Minarelli sd blok. Blok is nu leeg, is gewoon netjes gestraald&schoon. Niks dol / afgebroken of andere gekheden. Met z.g.a.n remschoenen!
Kan verkocht worden met bijv. Power1 krukas - originele ontsteking - vertanding enz.
- Minarelli dd blok. Blokje is nog goed, met originele krukas. Uitlaatophangingen (beide) zijn uitgeboord, uitlaat valt wel gewoon goed te monteren met boutje+moertje.
Dit blokje kan dus ook met ontsteking etc. geleverd worden. Mag weg voor weinig.
- 2x minarelli ontsteking Beide in goede staat&compleet en netjes, is de uitvoering met 6 spoelen.
- 3x 12mm originele carburateur Zijn allemaal compleet en goedwerkend. Netjes.
- 3x Originele cilinders Cilinders worden gepoetst voor verkoop, dus gegarandeerd een goed cilindertje!
- Sr dd achtervelg met remschijf Velg is zwart, en ook gewoon in nette staat, mag weg voor een leuk bod.
- 2x vertanding+deksel Zijn beide compleet, lagers nog goed lopend. Origineel.
- Polini 2g imitatie koppeling, originele koppeling, originele poulies Goedwerkend en in orde allemaal.
- Complete LC koelingset van sr In Orde + gepolijste waterpompdeksel.
- 2x Gepolijste carterkap met binnenwerk Goed gepolijst, nette carterkapjes!
- Aprilia sr kabelboom compleet Met tellerunit & schakelaars etc.


En vast nog wel véél meer!
Zoek je iets pm mij, dan komt het helemaal in orde.
Over de prijs komen we 9 van de 10 keer uit!

Voor meer foto's / informatie pm me.


Foto's:


verkoop13ho9.jpg


verkoop12qt9.jpg


verkoop11py2.jpg


verkoop1js4.jpg


verkooptg8.jpg


verkoop3wr8.jpg


verkoop4zb2.jpg


verkoop7pv0.jpg


verkoop8qr9.jpg


verkoop10hc1.jpg


fotos0498nx2.jpg


fotos0499cn0.jpg


srverrkoop2wk3.jpg


srverrkoop4pr9.jpg


srverrkoop3lk3.jpg


srverrkoop6nm3.jpg


srverrkoop7rx4.jpg


srverrkoop9et6.jpg


srverrkoopuh9.jpg


Hopelijk heb je genoeg informatie.
Voor alles geld: BIEDEN!
Mag allemaal weg voor leuke prijsjes!


Voor meer informatie en/of foto's pm mij.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top