mijn scoot trilt bij optrekken

Raekwon

Banned
Hello...

Ik heb ff een vraagie.. Mijn scoot trilt nogal bij het optrekken.. (voor specs van mijn scoot zie profile)... Optrekken gaat dan tot ongeveer 11.500-12.000 RPM, maar dan in het beginstadium trilt ie nogal erg bij het accugedeelte.. dus tussen mijn benen...

Waar zou het aan kunnen liggen? Het gaat dus om mijn Aerox... Kan het zijn dat ik TE lichte rollen heb??

Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is... zou toch niet iets met de krukas mis zijn? Net een nieuwe Rito as erin.. 1 maand oud ofzo met nieuwe C3 lagers..

Ik hoor t wel..

thanks alvast!
 
Advertisement - register to remove this

Ja, het rare is... als ik mijn achter-zijkappen en de kappen bij je been eraf haal, dan trilt die volgens mij niet...

Het ligt ook niet aan de koppeling, weet ik zeker.. Ik vind het heel vreemd.. Het trilt gewoon heel ff daar bij die accu-kant....(tussen je benen)...:?
 
Mijn scooter trilt als men carterkap niet helemaal (strak) vast zit. kijk daar eens naar. ook moet je er op letten dat alle trekveertjes in je koppeling op dezelfde spanning staan (dit geld vooral voor als je ene verstelbare koppeling hebt)
 
Naar mijn weten hebben alle scooters dat wel een beetje. Het moet alleen niet zo zijn dat je door de vibratie van je scooter afvalt.
 
Back
Top