Mijn EPC/RST Evo skoeter

Filmpje van Enzo

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=gSrAybehIvA"]YouTube - SBO Sprint 2009 Heereveen Kossen Tuning Jog VS EPC Zip[/ame]

Dit was de run van 6.84 :D
 
Last edited:
Hele nette tijd, ga zo door!

Thnx! Jij volgende keer wel op t podium he :)

ging goed hard:p komt gewoon door die hele speciale standaard achterkap;) succes @ Lemelerveld!

Thnx :p Ja dat is het geheim ook :W

Nogmaals beide gefelciteerd:W Erg nette tijd ook8)

Ruud HAAA, thnx man zie je zaterdag

wallie, hier nog un filmpje van de finale run gevonden van jou, erg nette run jan!!
http://www.youtube.com/watch?v=EsZV...s-175082/index10.html&feature=player_embedded

:7

Petje af scheelt weer gewicht he :p Succes komend weekend.

Gr

haha vasco dat had ik ook gelijk gezien hahaha ik dacht precies hetzelfde als jou:p

Haha qua gewicht zijn we niet zo bezig. Zippert weegt nog 54kg :p

Nette tijden rijdt jan, voor de finale hadden we het over wat hij als snelste had gereden en in de finale ineens 6.84 echt netjes.

Tot zaterdag

Ja hij heeft 4x een degelijke reactie gehad onder de 0.1 en alle 4 de runs waren onder de 7 :p De rest was steeds 0.2 oid :p Maar die 6.84 daar hadden we nog niet van gedroomt 8)

Tot zaterdag.



Ook nog een kleine update:

Morgen gaat er gebankt worden bij EPC. De reden daarvan is dat er een "verkeerde" type snaar in zit waar door er toch nog redelijk wat slip in de overbrenging zit.

Morgen weer een update dus na het banken (met testfilmpjes natuurlijk) :p
 
Ding gaat goed hard voor een EVO :W

Zipje is ook wel nice!

Enzo!,

Thnx man :winner: Evo blijft het gewoon voor mij haha :p
Zaterdag ook aanwezig?

Grtz

Ik probeerde zijn petje af te doen, HO maar !
Petje moest koste ten kost op blijve !

Ja Jantje reed zn snelste tijd met het petje op :p haha



Kleine update:

Gister dus even gaan banken bij EPC met de goede snaar.. De snaar moet nog een beetje inlopen dus was het nogal lastig om het goede toerental te houden.

Daarna geprobeerd met een ingelopen malossi snaar. Dat was helemaal een ramp :p Ala Puch Maxi :D
Dus daarna Polini snaar weer erin, paar runs gemaakt totdat het toerental zga constant werd.

Daarna van de bank afgehaald met een 0.5 pk vooruitgang (22pk) en een veeel malere strakke lijn als voor Hengelo })

Wil EPC en Meran nog even bedanken voor dat hij nog even tijd voor me had gemaakt voor te kunnen banken!! :D

Tot zaterdag allemaal en hopen dat we onder die 6.84 kunnen komen!
 
gefeliciteerd jongens! met de beker en de tijd!
Echt een hele dikke tijd die je in de finales neer zette. Ik hoop dat mij dat ook nog eens lukt :D

Tot morgen ;) ik hoop weer op een spannende finale !
 
Jammer van de meeting, maar toch nog een gezellige middag gehad. Hier nog wat foto's de rest mag je van mijn pagina jatte :p

Stelletje beuners ;
35lz3ps.jpg


2wrga45.jpg
 
Zoo,

Tijdje terug maar iig Lemelerveld en Nijmegen achter de rug!
Lemelerveld ging redelijk qua tijden, snelste was idd een 6.97 maar goed sprint telde niet mee dus ga ik er ook niet verder over vertellen :#

Nijmegen

Zaterdag middag nog wezen testen met de zip. Hij ging echt hard van zijn plaats.O-)

Dus met een te goed gevoel zaterdag rond 19.00 vertrokken naar Nijmegen om daar ergens in de buurt een camping te zoeken. Het was een gezellige avond met de mannen van Erick De Wit 8P.

Zondag[\B]
Rond 08.15 vertrokken vanaf de camping en na 15 minuten arriveerden we op de westkanaaldijk *D

Even snel de partytent opgezet zodat we een beetje droog konden staan met de regen haha. Na de regenbui snel wezen inschrijven en daarna natuurlijk gaan keuren wat uiteraard geen problemen opleverden.

Toen werd het tijd om te rijden.
Bij de eerste run viel de zip weg op het begin dus dat resulteerde tot een bagger tijd!

Tweede run was valse start

Derde run was een 7.18 met 0.11 reactie. Dit was tevens ook meteen de snelste tijd aangezien de zip het daarna wel gehad had.

Hij viel de hele tijd weg als je volle gas gaf en draaide veelsteveel toeren.
Toen wat zwaarder gegaan in rollen maar dat resulteerde in nog meer toeren? 8P Dan maar proberen om het wegvallen weg te krijgen met een grotere sproeier. Helaas had dit ook geen nut maar toch nog besloten om een run te proberen.

Dit gaf een tijd van 7.4x met reactie van 0.29.

Zoals gedacht waren we natuurlijk niet door naar de omloop met een 7.18.

Het is helaas niet altijd feest :p maar we hebben het seizoen toch goed afgesloten aangezien we toch een paar doelen hebben gehaald.

*Omloop rijden --> Gelukt
*Onder de 7 komen --> Gelukt --> 6.84 :#
*Bekertje pakken --> Gelukt --> 2de plaats Heereveen.


Natuurlijk zijn we er volgend jaar weer bij :D (als Jan nog wilt :p )
Doelen voor volgend jaar zijn tot nu toe:

*Het gewicht eens goed aanpakken
*Constant rijden
*Jan zn reactie verbeteren 8P
*Nette scooter
*Redelijk vermogen

Tot volgend jaar!

[ir]http://i107.photobucket.com/albums/m306/Stevens_05/IMG_4339.jpg[/ir]
 
Last edited:
Wallie, weer een gezicht bij een forum naam:)
Volgend jaar dan ook maar eens tegen jou evo'tje boeken!

We zullen ons nog wel eens zien.
Succes deze winter.
 
Back
Top