Mijn EPC/RST Evo skoeter

Leuk dagje gehad vandaag. Begon de dag met 7.7 dus had er weinig vertrouwen in. TEVEEL valste starts gehad :P En opeens begon de zip het eindelijk beter te doen. Me uiteindelijk na veel runs gekwalificeerd met een 7.18 met 0.01 reactie. Dat was goed voor de 3de dag tijd :)

Daarna werd het tijd voor de finales.. Eerste run tegen Denna, eerste keer vals :( Daarna een 7.25 :D Dat betekende dus dat ik doorwas naar de halve finale :D

Halve finale

Tegen Thomas.. Eerste keer groen en Thomas rood. De run voelde niet echt goed aan dus ik was nog aan het twijfelen of ik zou stoppen ofniet uiteindelijk toch maar doorgereden. Ik had echt geen idee of ik goed had gereden of niet. Dus na een belletje werd me verteld dat ik een 7.14 met 0.00 reactie had gereden :D Dus de 2de snelste tijd was ook binnen! + dat ik de snelste tijd van de halve finale had gereden :D Dus finale was een feit :D

Finale

Tegen Kroesjes boy Arthur :D

Ik was snel weg, totdat Arthur me langs kwam en een halve scooterlengte naast me bleef hangen :D Helaas wou de zip niet harder dus dat resulteerde in een 2de plek waar ik natuurlijk mee tevreden was!

Maar goed super dagje gehad en echt relax dat het 5 min heen rijden was (camping) en 5 min terug!! Morgen avond tijden we weer naar het mooie Limburg!

Arthur respect voor je 7.06!! :D
Super georganiseerd en je weet De bandjes zijn warm en de motoren ronken!
WAT EEN POWER! WAT EEN SNELHEID! NK Scootersprints Lemelerveld SBO Sprint!!
De eerste wat onder de 6 komt krijgt een beker! haha :D
 
Zo seizoen voorbij ;(

In Lisse een leuke dag gehad (ondanks de regen etc). Ik had er erg veel zin in aangezien het mogenlijk was om kampioen te worden met wat geluk *D

Voor Nijmegen had ik nog gebankt met de zip maar opeens viel hij dood uit en wou hij niet meer starten :( daarna er niet meer na gekeken :+

Donderdag voor de sprint de ketel nog eens gestart, hij klonk gewoon goed etc :7

Lisse

Na de eerste regenbui werd het tijd om een run te maken. In de rij begon hij opeens heel erg brak te lopen. Stotteren enzo totdat hij op een gegeven moment heel laag stationair ging lopen en als ik vol gas gaf leek het net een tractor wat stationair liep :D

Snel terug gerent en eerst andere bougie geprobeerd, dit gaf geen verschil.
Daarna inlaat eraf getrokken en daar zag ik dat ik een halve membraan klep miste :+.

Dus naar scooterpower tent shop wat natuurlijk alles op voorraad hebben, maar helaas dit keer hadden ze geen plaatjes los ;(

Toen even aan Meran gevraagd en hij had gelukkig nog een setje bij zich :*
Daarna snel gemonteerd en hij deed het weer gelukkig :)

Aangezien het al een beetje droger werd, werd het tijd voor de Eerste run die natuurlijk resulteerde in een VALSE START :+

Weer terug de rij in en die run was een 7.283 met 0.06 reactie.
Hij draaide 14.9 ipv 14.5 dus watteveel.

Ik had echt geen zin om zwaardere rollen erin te doen aangezien het een grote natte boel was, en omdat de sprint toch niet meer meetelde voor het kampioenschap.

Daarna de SLET! gepakt maar die wou het ook niet meer doen zoals het moest aangezien de hele grondplaat aangord was hahaha:love:

Uiteindelijk 2de geworden in het kampioenschap waar ik natuurlijk meetevreden ben :D

Verder wil ik iedereen feliciteren wat een plek in de top 3 heeft bemachtigd in het kampioenschap.

Wat volgend jaar de bedoeling is weet ik nog helemaaaaaaaal niet. De tijd zal het leren.

Als je nog fotos of filmpjes hebt, post ze gerust :D


RESULTATEN VAN DIT JAAR:

33 1e plaats + 2e snelste tijd SBO Sprint Etten-Leur 18/04
26 4e plaats + 2e snelste tijd SBO Sprint Sluiskil 16/05
24 5e plaats + 2e snelste tijd SBO Sprint Heerenveen 13/06
23 8e plaats + 1e snelste tijd SBO Sprint Kloosterzande 04/07
26 3e plaats + 3e snelste tijd SBO Sprint Hengelo 01/08
30 2e plaats + 2e snelste tijd SBO Sprint Lemelerveld 14/08



Bedankjes voor dit seizoen:
EPC Sittard (MAX&FABIO)
Bollerbank
Kamp Limburg
Stichting SBO
 
Last edited:
Helemaal Top Yannick mooie prestatie, het zou jammer zijn als je volgend jaar niet meer meedoet.

Ik hoop je volgend jaar weer aan de start te zien:)

Gr, V. Weee.
 
Euhh kick? :+

Seizoen 2010 afgesloten met een 2de plek in het kampioenschap waar ik dus heel erg tevreden mee ben :W..

Seizoen 2011:

Ik was eerst echt niet van plan om me inteschrijven voor dit seizoen. Maar 3 weken voor Etten-Leur kon ik het toch niet laten om de gezelligheid op een sprint langs te laten gaan..

Zo gezegd zo gedaan dus :rolleyes: Ik heb me toen als Ghostrider ingeschreven met nummertje 200.. De planning van dit seizoen was/is lekker boeken voor de gezelligheid.

Zaterdag 16-04-2011

Shit, +pippi+ Morgen is de sprint al :P Er was nog niks aan gebeurd aangezien de zip de hele winter in een donker hoekje had gestaan in de garage tussen de planten van mijn ouders :7..

Het werd dus tijd dat hij weer eens wat daglicht ging zien, dus heb toen de zip uitgegraven en even een buurt cross gemaakt. Wat eigenlijk gek genoeg heel erg goed aanvoelde :winner:..

Ik was nog aan het twijfelen om nog even te gaan bollerbanken maar dit bedacht ik om 14.30 en we waren van plan om rond 17.30 te vertrekken naar de camping.. Had voor de rest nog niks van spullen ingepakt en moest nog een protectie broek kopen dus heb het maar links laten liggen..

Rond 20.00 kwamen we aan op de camping waar we meteen de bbq hebben aangestoken en gezellig hebben gekampeert.

Zondag 17-04-2011

Om 07.00 ging de wekker (helaas) af.. Even lekker ontwaakt, opgeruimt en nog effe een lekkere douch genomen waarna we door reden naar de sprintbaan..

Daar eenmaal aangekomen spullen ingepakt en wederom bbq aangestoken :P Na wat mensen te hebben gepest dat ik "Ghostrider#200" :eek::+ was werd het tijd om te rijden..

Ik had met me zelf afgesproken dat ik met een 7.3/7.4 tevreden was aangezien de ketel sinds de laatste sprint in een hoekje had gestaan.

Tijd voor de eerste run!:

Rood x|

Tweede run:

Rood :+

Derde run:

Gelukkig groen met een beetje wheelspin kwam ik goed weg.. Natuurlijk had niemand de tijd gezien..

Daarna even gechillt en weer in de rij gaan staan.. Toen bedacht ik me dat Kees dat netwerk had opgezet voor de live kwalificatie standen..

Leek me zonde om daar geen gebruik van te maken. Na dat ik de site opende keek ik nogal een beetje verbaasd om te zien dat ik als eerste stond gekwalificeerd met een 7.17 })

Daarna nog een aantal runs gemaakt wat in de 7.2x lagen. Maar bij elke run had ik gewoon een dikke wheely, waar ik gelukkig geen last van had want ik kon het gas gewoon open houden..

Toen rond 13.00 nog een kwalificatie gekeken en zag dat Kroeshoofd me had gepasseerd met een 7.06 (Dikke tijd kale)..

Wat later in de middag koelde het wat af en begon hij steeds beter te rijden. Bij de laatste 3 runs ging ik steeds harder.. 7.16 --> 7.14 --> en de laatste run voor dat de rij dicht ging reed ik een 7.12 :D..

Ik was dus als 2de gekwalificeerd onder Arthur en boven Vasco..

Omloop

Mijn sterkste punt x| Op één of andere manier vind de zip het leuk om in de omloop dwars te liggen. Vorig jaar ook veel last gehad wat me uiteindelijk het kampioenschap kostte maar dat houd de spanning erin :D..

Kwart Finale

Ik reed tegen Michael? met de runner..
Eerste poging allebei Groen maar helaas had ik een bergje wheelspin ( wat heb ik je gemist :| ) Hij reed een aantal meter voor me maar net op het einde reed ik Michael nog voorbij.. Mijn tijd was een 7.32 oid?

Die was gelukkig goed genoeg voor de 4de tijd.. Dus halve finales.

Halve Finale

Tegen Aaaaaaaaarthuuurrrr.. Voor ons reed Vasco tegen Mister v.W...
Vasco reed een knallende 7.05 ( Echt vet Vassie!!) en Marc had vals.

2de Poging van Marc was ook vals, waar door ik dus minstens derde was ( in gedachte :+)

Nou, eerste poging tegen Arthur, Ik iets te vroeg weg met veeeeeeeeeeeeel wheelspin maar gelukkig had ik rood dus nog een poging. Arthur had groen en reed een 7.08..

Ik wist dat ik het beter op safe kon spelen want ik heb nog niet onder de 7.11 gereden..

2de poging dan maar.

Ik ging het op safe spelen want zou zonde zijn om nog eens rood te rijden..
In de Pré start.. Oranje, Oranje, Oranje ROOD :+:L

Echt :z:z


Maar goed :P Het is een hobby en ik heb een super gezellige dag gehad en beter gepresteerd dan gedacht dus mijn dagje was gewoon 110% geslaagd !!


EN Ja, idd een hele boel tekst maar geen fotos of filmpjes. Mocht je iets van digitale shizzle hebben. Zet het gerust hier neer :*

Verder iedereen gefeliciteerd wat een prijs heeft behaald en we zien ons in Heerenveen:W
 
ding liep goed hard :) en je kwam me idd paar meter voor t eind voorbij :| maar ik was al dik tevreden met me 5e plek :P succes verder dit seizoen, zie je in heerenveen!
 
Degelijk gereden chef !
Jammer van het rood in de Halve finale...

Thnx battie.. Tja heb ik dat ook eens meegemaakt he haha <]

Gezellig dat je er weer was man, ding loopt net zo lekker als vorig jaar:D

Je staat nu al 3e in het klassement;) niet verkeerd toch

Ja was weer gezellig :P Als het zo blijft lopen hoor je mij niet klagen 8)

ding liep goed hard :) en je kwam me idd paar meter voor t eind voorbij :| maar ik was al dik tevreden met me 5e plek :P succes verder dit seizoen, zie je in heerenveen!

Haha ja ik dacht dat ik het niet meer ging redden met die wheelspin. Maar gelukkig net wel! Thnx jij ook veel succes en ik spreek je in Heerenveen!

Eh battie! Niet zon wheelys boeken eh!
Volgende keer geen bier meer voor jou.

Wanneer zetten we mijn dremel in je cilinder?

JOnguh bier voor de max wheelys ofwahh?? Morgen??? :*:*
 
toch leuk dat je weer rijdt dit hoewel ik het stiekem al wist :*
Zeker geniaal dat je zip gewoon nog hetzelfde rijdt als vorig jaar :W
 
Back
Top