Micro SD Kaart Formatteren

Ben

Retired
omdat k een nieuwe telefoon heb ( Samsiun SGH-D900 ) moest k een Micro Sd kaart kopen om een beetje fatsoenlijk geheugen te hebben. Heb k gedaan , maar toen k m in de tella stopte , gaf 'ie een fout aan. Toen ben k terug gegaan naar Dixons ( vandaag en waar ik de kaart vandaan heb ) , hun konden 'm wél formatteren. Ik dus niet. :? Iemand enig idee waarom ?

Formatteren1.jpg


Formatteren2.jpg


Ik denk dat 'ie een fout aangaf omdat k een map toevoegde aan de map ' Music '. Dan flipt ie schijnbaar ofzo. :( Die mag zat er trouwens ook in doen Dixons m formatteerde.

Alvast bedankt.

P.S. Kep morgen tot 12:00 stage , en k moet de trein pakke van 14:30 naar Hengelo ( vanuit Zeeland ) , aardig stukke reize dus. Daarom moet ik liedjes erop zette daarvoor als t kan. Anders moet k maar Radio luistere , alleen kan k t nie vinden @ telefoon. :?
 
Advertisement - register to remove this

Je kan natuurlijk niet iets doen in de mappen van de schijf als je hem aan het formateren bent.. Formateren houdt in dat je alles van de schijf gooit.. dus als je wat aan de inhoud verandert gaat deze idd flippen.. Heb je wat geinstalleert op dit schijfje dan? anders kan je gewoon alles erop selecteren en delleten...
 
Mja , ik had een mapje erbij gemaakt genaamd " Bass Monster Volume 3 hardstyle bass edition " in de hoop dat ik dan een map kan selecteren op het mobieltje. Maar ik kom er zowiezo niet in. Als ik er dubbel op klik , dan zegt ie dat het schijfje nog niet is geformatteert , en of k t wil doen. Dan klik op Ok , dan gaat ie formatteren , en dan geeft ie dat kan niet voltooien onzin aan. :?
 
gebruik een data kabel.
ik had dit probleem ook met een mda vario.
vervolgens ging dit kaartje ook kapot als ik em weer in me telefoon stopte.
het kan ook zijn dat het niet een multi media kaartje is maar gewoon een die je dus in een foto camera stopt.
die grap heb ik ook gehad.
mja lang leve 2 jaar garantie dus elke keer gratis een nieuwe :L
 
Back
Top