meeting waddinxveen gemeente werkt mee

Status
Not open for further replies.
Originally posted by SonicVak33


1 :Er zijn vast wel bedrijven die ze gratis lennen.

2 : Zo als het nu beschreven wordt door iedereen een groot spectakel te worden probeer dan ook platselijke tv er bij tehalen.

3 :Mocht je geen genoeg geld hebben misschien reageren mensen dan wel je weet maar nooit

4 :En k vindt ook dat koopmans open moet ben ook benieuwd naar die onderkomen haha...

1: :|
2: :|
3: :|
4: denk dat ze zelf wel bepalen wat ze doen :)
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Als ik ZOU komen en het is legaal, zou ik daarvoor best wat willen betalen.

ok, ik wil hier even op reageren. Jullie wilen der voor betalen dat snap ik ook wel als der geen andere mogelijkheid zou zijn.


[MOD EDIT] Net of de regering scootermeetings moet gaan sponsoren... [/MOD EDIT]


maja ik hoop op deze meeting zeker weten.
 
Originally posted by bobdebouwert
sorry dat k ff niet online was maar ben op het moment ziek en kan op het moment dus ff niet er mee aan de gang.
Maar NA DE VAKANTIE ga ik er gelijk weer aan verder.

ben op het moment bezig met een haalbaar plan aan het maken.
:|

:*
 
hey gasten ik ben er gelijk weer aan begonnen maar heb ook telefoonische weer contackt gehad en nu is dat amtenaartjuh weer vertrokken en moeten ze weer op nieuw beginnen.
Maar met de sponsoring moet het wel lukken alleen moet ik nog iemand vinden die ouder dan 18 is die hem op zijn naam wil afsluiten ik ben namelijk nog minderjarig en dan gaat het niet.
 
zolang jij geen concrete plannen hebt/maakt ga je nooit een persoon met gezond verstand vinden die garant wil staan. Dus begin daar is mee
 
Originally posted by SonicVak33


Zo als het nu beschreven wordt door iedereen een groot spectakel te worden probeer dan ook platselijke tv er bij tehalen.



Misschien willen sommige mensen helemaal niet door de hele familie met zo'n scooter op tv gezien worden en willen ze wel graag komen. :)
 
Wat geld betreft moet het toch wel lukken :?

Als je sponsers een plek geeft voor 100euro en entree@5euro dan heb je met een opkomst van 150 man en 5 sponsors al 1250E. Denk dat dit wel genoeg is voor een verzekering, afzet matriaal en goede promotie.
 
Originally posted by Gmuze
Wat geld betreft moet het toch wel lukken :?

Als je sponsers een plek geeft voor 100euro en entree@5euro dan heb je met een opkomst van 150 man en 5 sponsors al 1250E. Denk dat dit wel genoeg is voor een verzekering, afzet matriaal en goede promotie.

ik denk niet dat dat gaat lukken....
best lasitg om 150 man te laten betalen...
 
Originally posted by A-Bizar
ik denk niet dat dat gaat lukken....
best lasitg om 150 man te laten betalen...

mits er goede plannen en vergunningen zijn, is 150 man geen enkel probleem....
 
nou zo te horen gaat het wel de goede kant op
denk wel dat je dit van de grond kan krijgen

xal er ook wel zijn met een paar gasten met furieuse scoots

maar laat wel weten wanneer en hoelaat
 
ik wacht nu op reactie van de gemeente.
deze zujn helaas niet zo snel in dit soort dingen.
en als het er komt dan gebeurt dit ckkr in de zomer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top