meeting hengelo 21 maart

Status
Not open for further replies.

aerox-freak16

scootloos!
hallow ik organiseer met rogozzz een meeting. die bij de betoncentrale word gehouden (in de buurt dan he). verder verder is het een perfecte plek om te meeten. het is een lange weg. je kunt er goed je scooter kwijt maar ook een aanhanger als je dus je scooter op die manier meeneemt. maar er word ook voor een reserve plek gezorgt als er wouten komen maar die maken wij nog niet bekend. verder hoop ik dat het een geslaagde meeting word zonder wouten.


mzlll:W
 
Advertisement - register to remove this

Vet toch arnie? Kunnen we weer gezellig mac-meeten.
Dus als je gaat..zie je daar wel gelijk dan ..
:*
 
Originally posted by Loserhond
Vet toch arnie? Kunnen we weer gezellig mac-meeten.
Dus als je gaat..zie je daar wel gelijk dan ..
:*
Als jij komt dan kom ik zeker :D
 
arnie die plek bij de beton centrale weet niet iederee he. dus dat is het verzamelpunt als je er zelf al heen gaat is ook goed.


en ff over die andere meeting van menm die keerl is er zelf nooit. die keerl was niet eens bij de macdonalds. en dat was nog wel de verzamelplek:S maarja ff weer ontopic wie wil komen moet gewoon komen en anders blijf lekker thuis en hou dat gezeur dan ook gewoon voor je.


tim
 
ik denk niet dat het een ongeregeld zooitje word. omdat ik al voor (bijna) alles heb geregeld en ik zou ook gewoon aanwezig zijn met rogozzz. dus niet weer zon meeting van dat je niet weet waar de organisatie is. dus het word gewoon weer een leuke meeting:D. en we hopen dat er ook geen lui zijn de een beetje roekeloos gaan rijden terwijl er races worden gehouden voor die lui dus. blijf dan gewoon lekker thuis.

mzl
tim
 
ik hoop dat je komt met de xsh rox marco. heb je je rijbewijs eigelijk al gehaald. omdat het was toch de vorige keer afgelast. maar als je komt zal dat heel mooi zijn.;)

mzll
tim
 
of het mooi is weet ik niet....
ik hoop dat het nou ook iets beter georganiseert is/word. want organiseren is neit alleen maar een locatie en tijd zeggen....
 
dat weet ik nicks dat je meer dingen moet regelen:D

en roggel is rogozzz

maar het zou wel mooi zijn als de hellracers komen:D

mzll
tim
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top