Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
Misschien dat ik bij deze ook wel ff kom koekeloeren met de runner in gaarheidsstatus:).
 
Hoop dat het mooi weer wordt..

Miss. dat m'n mina-zip mee gaat als ie rijdt :rolleyes:

Iig. De hyper street van jackie en de evolution sr van nick.. ;) leuk he.
 
A-Bizar said:
Vorig jaar was het echt vet! Ik ga er hopelijk weer bij zijn dit keer als six of bart zin hebben om te rijden.

Dit keer dan wel met een scoot die ietsjes sneller is :W

samen rijden ? :henko:
 
ik kom sowiso kijken in best en of mijn brommer mee gaat dat hangt er nog vanaf; zondag breng ik mijn carters en cilinder naar ''5th bullet'' en dan hoop ik ze na of binnen een week terug te hebben, als dat lukt zit de kans er dik in dat ik zondags op best me eerste legaale meeting van dit seizoen weer ga branden:)

nu heb ik er niet van begrepen of het alleen voor scoots is of dat schakels ook welkom zijn?
 
DRD Rieju said:
ik kom sowiso kijken in best en of mijn brommer mee gaat dat hangt er nog vanaf; zondag breng ik mijn carters en cilinder naar ''5th bullet'' en dan hoop ik ze na of binnen een week terug te hebben, als dat lukt zit de kans er dik in dat ik zondags op best me eerste legaale meeting van dit seizoen weer ga branden:)

nu heb ik er niet van begrepen of het alleen voor scoots is of dat schakels ook welkom zijn?


nou er komen er veel van derbi forum iig en ik en joe met Aprilia RS dus ik denk dat dat wel goed zit :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top