Matzwart gecoate blokken.

Adit

»TJ Tuned Rox«
Hey,

Ik wilde misschien binnenkort mijn blok matzwart laten coaten maar heeft iemand hier ook voorbeelden van? ik heb 't namelijk nog nooit in real life gezien en ik was wel benieuwd naar het resultaat.

Groeten,

Adit.
 
Advertisement - register to remove this

attachment.php



Blok laten coaten kan gewoon hoor :)
 
Last edited:
Kijk eventjes bij de projecten of bij hall of fame. Hier staat de slider van D.J wel tussen die heeft/had een zwart gespoten/coat blok:).
 
Renz P. said:
Dat is geen matzwart of ben ik nou gek?

:L ging denk ik meer om de beantwoording of het uberhaupt kan.

Maargoed, ik weet niet of mat zwart er echt als coat kleur is, daarvoor zou ik een bedrijf opbellen wat coatings aanbrengt. Er zijn volgens mij wel mensen met mat zwarte blokken hier op het forum, alleen dit is gespoten meen ik.

edit: steven was me voor :)
 
Ik heb mijn blok gewoon zwart laten coaten en niet mat dus. Coaten kan bij de meeste bedrijven alleen in ral kleuren, alhoewel er volgens mij tegenwoordig ook speciale kleuren gecoat kunnen worden. Of mat zwart daar ook bij hoort, kan ik zo niet zeggen.

Ik zou gewoon even informeren bij de wat betere coat bedrijven.
 
Sibo said:
Bestaat mat zwart uberhoud in een coat kleur mogelijk?

Ik denk dat coaten altijd wel een glans op levert. Maar las net op een motorforum(toen ik zocht op mat zwart coaten) dat het wel kon. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar die bron is:)
 
Last edited:
nee, mat coaten kan ook..
Ik heb even naar foto's gekeken, maar ik kon ze niet meteen vinden.
Begin 2005 heeft Koopmans in de SOBW race gereden met matzwart gecoate blokken
 
matzwart coaten kan wel, hiervoor gebruiken ze vaak rallyzwart. Onderdelen die koeling nodig zijn worden gekoeld, door mengsel, vloeistof of lucht. Echt matzwart is er volgensmij niet, alleen rallyzwart. Maar dit zou je aan je coater moeten vragen, heb het in iig vaker gezien. Coating kan goed tegen hitte, je moet alleen uitkijken dat het niet knapt.
suc6
 
ehm

misschien leuk om even mee rekening te houden..

ik heb ooit mijn blok matzwart en uitlaat matzwart gehad
maar dat lijkt wel vuil aan te trekken

en het zand ed. trekt helemaal in
dus je krijgt vlekken

mijn persoonlijke mening is dus dat je beter glans kunt doen
 
Razma said:
nee, mat coaten kan ook..
Ik heb even naar foto's gekeken, maar ik kon ze niet meteen vinden.
Begin 2005 heeft Koopmans in de SOBW race gereden met matzwart gecoate blokken

Ok , als je ze hebt gevonden let me know :)

en het blok op de hierboven genoemde foto is dat boven het zelfgespoten blok?
 
Back
Top