Huzz

020
Ik had paar vragen over de malossi MHR uitlaat namelijk of deze goed is qua kwaliteit en vermogen. Daarnaast met welke andere uitlaten is deze uitlaat te vergelijken bijvoorbeeld yasuni c16 of c21 etc etc.

Daar buiten kan je deze uitlaat ook op andere cilinders monteren ipv alleen malossi cilinders? heb op dit moment een Aluminium 70cc Airsal T6 Racing cilinder en zal deze uitlaat op deze cilinder goed kunnen presenteren? Het gaat om een minarelli horizontaal blok en momenteel heb ik een Yasuni R
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ben benieuwd of @OverLander dit met zijn 4-takt Tuning kan evenaren ... :tearsofjoy:
Niet in de buurt van! Het is zelfs tering moeite om een redelijke uitspraak te kunnen doen op verandering en je moet het maar doen op placebo. Beetje tweaken lukt best wel, maar moet maar uitgaan van kennis zonder bank. laat staan dat ik controle kan hebben op vermogen en het goed weg kan zetten...
Post automatically merged:

Mooie tijden waren dat, meetings zonder dat er 500 agenten beetje het mannetje wilde zijn.
Geen helm, geen verzekering, geen plaatje, geen licht... Ga maar even naar huis lopen... ;) Leuke scootys waren er toen nog niet... De huidige scooter bestond nog niet toen ik reed.
 
Last edited:
Back
Top