Huzz

020
Ik had paar vragen over de malossi MHR uitlaat namelijk of deze goed is qua kwaliteit en vermogen. Daarnaast met welke andere uitlaten is deze uitlaat te vergelijken bijvoorbeeld yasuni c16 of c21 etc etc.

Daar buiten kan je deze uitlaat ook op andere cilinders monteren ipv alleen malossi cilinders? heb op dit moment een Aluminium 70cc Airsal T6 Racing cilinder en zal deze uitlaat op deze cilinder goed kunnen presenteren? Het gaat om een minarelli horizontaal blok en momenteel heb ik een Yasuni R
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Yolly Moto
Yasuni C-16 en C-21 zijn ook vrij goed , echter die roesten al in de Folder.
Thanks! Ik had namelijk voor een goede prijs een Malossi MHR uitlaat gevonden via een vriend van me, alleen heeft die zo een deukje in de voorbocht, zal zo een deukje effect hebben op de presentaties? (p.s hij is niet gescheurd)
 

Attachments

  • original-C1B1B320-F1DF-40BA-978C-4ED9D9C41F72.jpeg
    original-C1B1B320-F1DF-40BA-978C-4ED9D9C41F72.jpeg
    104.8 KB · Views: 30
Thanks! Ik had namelijk voor een goede prijs een Malossi MHR uitlaat gevonden via een vriend van me, alleen heeft die zo een deukje in de voorbocht, zal zo een deukje effect hebben op de presentaties? (p.s hij is niet gescheurd)
Maae dit is geen MHR Team uitlaat zoals Brute-force bedoeld. Dit is wel een Malossi uitlaat maar geen Team. Weet niet wat voor cilinder ja gaat rijden maar dit is leuk op een DR70 ofzo
 
Dan zal het wel prima lopen. Maar de uitlaat is zo'n beetje gelijk aan een yasuni R dus weet niet wat je maat er voor vraagt maar ff opletten. Dit zie ik veel mensen overkomen.
 
Dan zal het wel prima lopen. Maar de uitlaat is zo'n beetje gelijk aan een yasuni R dus weet niet wat je maat er voor vraagt maar ff opletten. Dit zie ik veel mensen overkomen.
als het goed is moet het deze uitlaat zijn. Het is in iedergeval geen Minarelli Flip

 
als het goed is moet het deze uitlaat zijn. Het is in iedergeval geen Minarelli Flip

Dat zou best kunnen maar het is geen snelle uitlaat voor een hoogtoerige cilinder. Kijk simpelweg naar de bocht vanaf de cilinder met die slinger erin dat zijn nooit super snelle uitlaten. Dus als de prijs goed is niks mis mee maar vergelijk hem absoluut niet met een MHR Team2006 of Team2 of 3.
OP de foto zie je paar van mijn hoogtoerige uitlaatjes. Zie je het verschil?

Zeg nietdat de uitlaat die je wil kopen slecht is maar je gaat een hoop vermogen inleveren ten opzichte van het snellere broertje ervan
 

Attachments

  • 20240201_190456.jpg
    20240201_190456.jpg
    290.4 KB · Views: 21
Wat Bartj zegt klopt.
De uitlaat waar jij het over hebt is niet te vergelijken met een Team uitlaat.
Daarnaast presteren de Malossi (Team) uitlaten op Minarelli een stuk minder dan op Piaggio waar ze enorm goed op presteren
Verwacht er niet de wereld van zou ik zeggen. Een goedkope deal is altijd goed.
 
Dat zou best kunnen maar het is geen snelle uitlaat voor een hoogtoerige cilinder. Kijk simpelweg naar de bocht vanaf de cilinder met die slinger erin dat zijn nooit super snelle uitlaten. Dus als de prijs goed is niks mis mee maar vergelijk hem absoluut niet met een MHR Team2006 of Team2 of 3.
OP de foto zie je paar van mijn hoogtoerige uitlaatjes. Zie je het verschil?

Zeg nietdat de uitlaat die je wil kopen slecht is maar je gaat een hoop vermogen inleveren ten opzichte van het snellere broertje ervan
Vergeleken met een yasuni R wat ik op dit moment heb zal dit dat een upgrade zijn qua presentatie of juist niet?
 
Back
Top