Originally posted by Mr. Maniac
Ligt eraan of je scoot nu lekker draait met je standaard cdi.
Ik heb pas een aerox opgebouwd met een mhr team,jolly en 19mm en deze kwam niet goed op toeren met de standaard cdi(hevig haperen), maar hij rijdt nu perfect met een malossi cdi.
Volgens mij word je vonk ook sterker.
Hij heeft wel met zijn standaard cdi gereden en met dat haperen en toen is er een gat in zijn zuiger gebrand :s.
Originally posted by $aint
was dat een nieuwe aerox?
Die zijn namelijk idd CDI-begrensd...
Anyway, meestal heeft het weinig merkbaar nut, als je nu last heb t van stotteren en je weet zeker dat dat door de CDI komt kun je dit iid proberen, verder heeft degene met RPM-control idd eeb toerenbegrenzer, of dit genoeg reden is om hem te kopen is je eigen keuze...
Originally posted by Mr. Maniac
Nee, dit is zelfs een oude aerox uit bouwjaar 1998, die malossi CDI deed het trouwens niet goed met een CGC rotor.
Originally posted by $aint
ik haal ook makkelijk de 13k met standaard CDI, dus het is gewoon niet noodzakelijk, zoals ik al zei, als ie stottert is het de afstelling, de aarde of de CDI of ander deel van de ontsteking is stuk...