Malaguti Firefox JuX0rz edition

Je had dat plastic gaas ff uit je treeplank moeten knippen dit is echt :r .

Maar het is een verhoerhoer toch? Het enige waar je met je treeplant prob mee krijgt is dat de verf op het buitenste randje erg snel gaat beschadigen omdat je je voeten erop zet.

Maar ik zie geen gaas achter die geperforeerde kap kap bij de voeten :*
 
ja miss verander ik dat nog door wit racegaas ;)

voorderest, racegaas achter die kleine gaatjes heeft volgens mij zeer weinig effect!

bedankt voor de reacties, blijf reageren jongens ;)!
 
aha!

Altijd leuk :D

jtP40755.jpg
 
Last edited:
QUOTE=Streetmagic4]Het is het zelfde blok dus die luchtfilter gaat wel passen maybe een ander spruitstuk want bij een vuurvos weet ik niet hoe dat zit[/QUOTE]

Praat maar niet over dingen waar ja niks vanaf weet. Std mina filter past gewoon, zonder een spuitstuk te vervangen :|
 
Ik vind hem echt heel mooi geworden. En als die witte velgjes eronder liggen zal het nog vetter staan. Maar het is mischien leuk om er inderdaad SR velgen onder te zetten ?

verder zou ik nog een sportstuur monteren, maar dat is mijn smaak.. ;)

Maar het ziet er allemaal puik uit hoor !

ik blijf hem nog wel ff volgen in iedergeval !

succes
- Anthony

PS : dat bordje met je nickname erop is wel leuk vind ik :) Waar heb je dat laten doen ?? Zou ook wel zoiets willen namelijk!!
 
Thnx anthony :D

Zal wel ff kijken of ik SR velgen 'deronder gooit!

Die kentekenplaat heb ik via m'n pa laten maken bij een Autogarage, is maar 4 euro'tjes d8 ik!

Ik heb sowieso nog nieuws wat betreft een underseat.
Ik ga een underseat maken van racegaas, met neon, meer verklap ik nog niet, zal ongeveer volgend weekend af zijn, Oi! ( vergeet geen reactie's plaatsen ;))
 
Dude....!k moet je eerlijk zeggen dat ik m in t echt 10x mooier vind als op dat plaatje.... :)
t is nog steeds niet mijn favoriete kleurcombi(en dat hoeft ook niet) maar het geheel ziet er goed uit en je had t ook supersnel voor mekaar...
vind die zwarte velgen btw niet eens echt verkeerd staan
scc6 verder
 
Back
Top