Magneet begrenzer

triport

Well-Known Member
Hallo,

Ik kijk al een tijdje rond naar begrenzers maar vind nergens juist wat ik zocht.
Ik zou graag een magneetbegrenzer maken ,
als ik met een magneet langs aan bepaalde plek passeer dat de brommer ONTGRENST en als ik mijn contact uit zet en dan weer aanzet dat hij begrenst is .
het gaat over een yamaha tzr 50 2010 , loopt nu 80 en zou willen dat hij begrenst 60loopt.

Ik begrijp alles met de condensatoren enzo maar de schakeling kan ik niet

Zolang de prijs onder de 100euro blijft is het goed :)

heb nu eurobegrenzer maar vind het niet ideaal, liever de 'onzichtbare' begrenzers die de flikkers niet zien of voelen

alvast bedankt :#
 
Advertisement - register to remove this

van een begrenzer gaat je scooter altijd slechter rijden en uiteindelijk zal het ook wel kapot gaan.. als je er lang mee rijd..

de politie heb ik nog noooooit met zon 'afstandbediening' gezien..
als ze het vermoeden hebben dat hij begrenst is gaat hij gewoon mee voor onderzoek, als ze dan de begrenzer vinden ben je helemaal het zaadje
 
tog ga ik het risico niet nemen, ik zoek gewoon een schema met klein beetje uitleg. en vermoeden zullen ze niet doen
van een begrenzer gaat je scooter altijd slechter rijden en uiteindelijk zal het ook wel kapot gaan.. als je er lang mee rijd..

de politie heb ik nog noooooit met zon 'afstandbediening' gezien..
als ze het vermoeden hebben dat hij begrenst is gaat hij gewoon mee voor onderzoek, als ze dan de begrenzer vinden ben je helemaal het zaadje
 
als jij op je gemak met 80 voorbij komt in hoge toeren en je staat daarna op de rollenbank en ze horen opeens dat hij minder toeren maakt oid zullen ze echt wel vermoedens hebben :)
 
altijd over iets anders beginnen iedereen -.-'
ik vraag gewoon voor beetje help voor die magneetbestuuring en iedereen zaagt ' ze zullen u wel door hebben ' en blablablaaaaaaaaaaa
 
Last edited:
Back
Top