luchtfilter vervangen door powerfilter

asfaltmaffia

Veni, vidi, vagina..
Oke heb hier een honda sfx
een heel mooi en supers ding
Maar 1 ding iriteerd mij
das namelijk de luchtfilter die is zo groot lijkt haast wel een pizzabak+ralf+
Dat is dus wat ik wil vervangen door een powerfilter
geen goedkope maar een goeie
die je ook kunt inolien
Nou las ik net dat stage 6 een dubbelaags ovalen filter heeft
mallosie heeft goeien
twin air
en dopler
maar welke is echt goed te noemen en past op me sfx
dacht zelf aan de ovalen stage 6 in het rood
ff plaatje waar die op moet
DSC00415.jpg

P250108_1618.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Waarom post je dit hier? je weet toch dat je geen zinnig antwoord gaat krijgen...

een powerfilter op jouw setup is nutteloos, om niet te zeggen slecht. Je zou nu toch al moeten weten dat er namelijk ook een SEARCH bestaat op een forum, en dit hedendaags niet zo moeilijk meer is in gebruik hoor.
 
Ik denk dat veel mensen je inderdaad een antwoord gaan geven dat je de stnd. filter moet laten zitten. We zien ook wel dat die groot is, maar hallo: een SFX !? En dan zeur jij over een lelijke filter? Dan kun je beter gelijk een andere scooter kopen, mijn mening dan. Sowieso is het alleen maar slechter voor je motorblok.
Ik neem aan dat je dyslexie hebt, je weet de merken niet eens goed te noemen (mallosie sjonnie)
 
Beetje Nutteloos dit imo.

kan je beter heel je scooter veranderen , de luchtfilter is echt niet het enige en lelijkste punt aan je scooter....
Dus luchtfilter door powerfilter vervangen?

RAAP ME OP!!
 
dat is de grootste onzin die je met je luchtfilter kunt uitspoken 8P

een malossi filter word gemaakt om goed te zijn zoals ie is , dus moet er ook zo op , een standaard filter ook ,daarom is een std filter ook zo.

en een std filter is gemaakt speciaal zodat het blokje ook goed daarmee loopt , het blokje is absoluut niet gemaakt om er zo'n open filter op te zetten.

ik garandeer je dat je er de grootste problemen mee krijgt...
 
Back
Top